IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ден четвърти на стачката в БДЖ


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

112
До 109 и 111
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Странни желания имате - България да няма държавни железници?! Както и във България да няма държавни институции?! А, даааа- искате да нямаме държавен суверенитет и да сме задунайская губерния към Евразийският съюз, да сме суровинна база и база за човешки ресурски на Русия?! Нали вчера гласувахте за Путин -какво още искате?! Ако искате България в Евразийският съюз- СОРИ, НЕ СТАВА- НИЕ СМЕ ЧАСТ ОТ ЕВРОПА, А НЕ ОТ РУСИЯ!!!!
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Стачката трябва да продължи до окончателното падане на правителството и нови парламентарни избори.
отговор Сигнализирай
110
ЧТО ЭТО?
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Бойко смачкай ги, както желязната Маргарет смачка миньорите в Англия и Роналд Рейгън пилотите в САЩ ...От къде накъде, ще ми стачкуват за да се наливат пари със заеми и после да ги плащат бъдещите поколения.Не на държавния служител - той е виновен за дълговите кризи в държавите, за да се изплащат заплатите им - виж Италия, Гърция и най-вече САЩ ...
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Комунистите навремето така правеха и в царска България - започваха със стачки на миньори и транспортни работници ...
отговор Сигнализирай
108
ПИСАР
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Държавният служител е мързелив, нагъл и с претенции. Всички държави задлъжняват заради тях - вземат се кредити за да им плащат заплатите, виж Гърция и Италия.
отговор Сигнализирай
107
не и не
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
90% от железничарите са крадци машинистите точат нафта, кондукторите взимат пари на ръка 50% от стойността на билета и не издават документ, стрелочници, ревизори и тем подобни крадат от товарите стока, и сега ще ми стачкуват. НЕ ПОДКРЕПЯМ КРАДЦИ !!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
106
пик
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
долу стачката !!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
105
Лаик
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Ивайло Московски обяви, че 1/4 от персонала на железниците е администрация!Колко от предвидените 2000 души ще са от тази 1/4?
отговор Сигнализирай
104
льохман
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Пущам това пак.Трепач е:За да стане ясно обаче на драгите читатели, решихме да опишем последователно кой какъв луд е. Луд с картечница #1 Владимир Владимиров, председател на УС на БДЖ. Мото: Не е луд който изяжда зелника, а този, който му го дава. Биографията на лицето Вадимиров се изчерпва с това, че е бил финансист в световно неизвестна фирма за хранителни продукти. Въпреки това той в момента е човекът, който коли и беси в БДЖ. Изключителната некомпетентност на Владимиров бе причина от ЕК да обявят планa му за реформа на компанията за неграмотен и нереализируем. Въпреки, че постоянно иска съкращения, Владимиров избягва да коментира администрацията си. А именно той въведе практиката всяко поделение на БДЖ да се ръководи не от един, а от двама директора. Така наречените съуправители се подбират не по качества, а по заслуги към партията майка. Владимиров бе и човекът, който съкрати поделенията на БДЖ Товарни превози в товарообразуващите центрове Варна и Бургас, което позволи на частните жп превозвачи да поемат доходоносните товаропотоци от пристанищата. Отделно Владимиров се отказа и от Фериботния комплекс Варна, където БДЖ държеше стратегическо монополно положение, съответно товарите пристигащи по море от Русия и Грузия. В момента Фериботния комплекс се подготвя за концесия, като обществена тайна е кой ще го вземе известна варненска трибуквена групировка.Луд с картечница #2 Йордан Недев, изпълнителен директор на БДЖ Мото: Може да е луд, но господинът е от Лондон Директор на БДЖ е първата реална работа на лицето Недев. В продължение на дълги години той е консултирал. Именно доброто усвояване на пари по консултантски проекти за реформата в БДЖ е причина да бъде поканен за изпълнителен директор. Това, което обаче Недев не е очаквал е, че ще бъде една скъпоплатена секретарка на луд с картечница #1. Реално задачата на Недев е когато Владимиров му каже: Скочи!, да попита: Колко високо, г-н Владимиров?. Според биографията на Недев, той е завършил Лондон Бизнес Скуул през 2002 г. Явно повлиян от благородническото английско възпитание, което е получил там, първата му работа като шеф на БДЖ бе да нарече компанията *** и цирей. След което изгони синдикатите от стаите им, понеже били на неговия етаж и го притеснявали.Луд с картечница #3 Веселин Василев, изпълнителен директор на ИА Железопътна администрация (ИАЖА) Мото: Може и да съм луд, но за това се обърнете към пресцентъра Г-н Василев е бивш локомотивен машинист, служител на бизнесмена Васил Божков във фалиралото му железопътно дружество. Благодарение на тази връзка Василев е назначен за директор на железопътния регулатор в транспортното министерство. По принцип ръководството на БДЖ извърши страшно много нарушения по обслужването на клиентите. Ведомството на #3 обаче вместо да ги санкционира си направи оглушки. Страшното е, че Василев и неговите подчинени са органът, който трябва да наблюдава изпълнението на договора за социална услуга, по който БДЖ получава 170 милиона лева от джоба на българските данъкоплатци. И ако по плана на Луд #1 и Луд #2 се съкратят 1/3 от субсидираните влакове, Луд #3 трябва да ги санкционира с около 60 милиона. Но вместо да отговори на простия журналистически въпрос дали ще го направи, той препраща към пресцентъра. Понеже е по-лесно и не трябва да дава обяснения.Луд с картечница #4 Ивайло Московски, министър на транспорта и съобщенията Мото: Аз съм луд, но поне съм симпатичен! От всичките луди транспортния министър е най-нормален и симпатичен. При него проблемът е, че наследи заварено положение назначения по партийна линия луд #1 и неговите планове. От всичките описани Московски е най-диалогичен, което не компенсира неговата доста висока некомпетентност. Луд #4 официално заяви, че договора за социална услуга не значи нищо пред неговите решения. Което макар и да звучи в стила на неговия патрон Бойко Борисов е изключително негативен сигнал към всички потенциални инвститори в областта на българския транспорт. Въпреки всичко, ако нещо се постигне като компромисен вариант във връзка със стачката, може да се очаква единствено от него. Ако разбира се му стиска да освободи луд #1 и евентуално луд #2 вместо да съкрати 2000 нормални железничари. Поне се появиха и някакви признаци на това в ефира на БНТ каза директно на луд #1, че говори глупости, когато оня обясняваше, как ще съди и уволнява стачкуващите железничари.Луд с картечница #5 Бойко Борисов, министър председател на Република България Мото: Аз не съм се возил на железница, следователно тя не съществува. Ще стачкуват, за да върнат 800 милиона на държавата? Би било прекрасно, ако го направят, за това, че са изхарчили 800 милиона през годините от всички пари на българите. Надявам се, ако правят такава стачка, да върнат парите на всички данъкоплатци само заради това изказване българските железничари трябва да влязат в Министерски съвет и да изритат с шутове премиера. Защото по времето на най-големите кражби в държавата, Борисов бе активист на управляващата партия НДСВ, като дори беше и главен секретар на МВР. Само че тогава беше зает да си урежда срещи със Сретен Йосич и знайни и незнайни приятели от мутренските времена. Разбира се лудите с картечницата не се изчерпват с гореописаните. Към тях могат да се добавят много други по-дребни луди с по-дребни картечници, някои даже и с автоматчета или с пистолетчета. Ако някой от тях е обиден, нека да се обади.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"... Нещата вече са на политическо ниво, защото застраховката на получен заем от 156 млн. евро минава през бюджета на Германия, обясни Московски. Чисто фискално БДЖ печели от стачката, потвърди позицията си той./Транспортният министър Ивайло Московски/.Той обяви и че е разпоредил ръководството на железниците да преговаря със синдикатите, включително и за колективния трудов договор, въпреки че в стария му вариант имало неща, които били неприемливи.' "Дневник"-"Стачката в БДЖ продължава 4ти ден"
отговор Сигнализирай
Новини