IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

В НС: Пешеходната пътека – продължение на тротоара!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Затова и пешеходните пътеки са означи с хоризонтална и вертикална маркировка което значи че водача трябва да се движи със съобразена скорост така че да може да спре при всякаква ситуация.Така че колеги шофьори при казус на пешеходна пътека в съда сте винаги от страната на булката.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
1. Когато наближаваш пешеходна пътека трябва да намяляш скороста в очакване да изкочи пешеходец. 2. скоростта трябва да е такава, че да можеш да спреш внезапно и адекватно. 3. докато пешеходеца не слезе от зебрата и стъпи на тротоар - трябва да изчакаш: не се знае кой пешеходец по средата на пътеката може да изтърве нещо или да се върне назад защото се сетил, че забравил еди какво си. шофьорите трябва да повишават вниманието си около зебри и училища!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Приближаваш пешеходна пътека и се опитваш да пресечеш, в същото време приближаващите се шофьори увеличават скоростта, за да не би да трябва да спрат, за да пресече имащия предимство пешеходец. Такива шофьори коментират и тук - чета някакви пълни измислици, според които колата винаги минава, а пешеходеца винаги чака.
отговор Сигнализирай
51
Обективен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
При КАТ има и друг проблем - как КАТ манипулира хората. Само прочетете безумието, което е написал номер 56 като определение за българския народ. Това е точно заради КАТ. КАТ ни внушава, че ние сме виновни, че ние не спазваме някакви правила, без както е навсякъде по света, държавата да налага спазването им. Резултатът е такива като номер 56 и затова няма да се оправим.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Децата не се боят от колите докато някоя мутра не ги прегази. Дълг на всеки пешеходец е да изкача пред колите и да държи в напрежение водачите и така спасява живота на дете
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Любимия момент ми е, като скочим внезапно пред колата, да видим изцъклените от ужас очи на шофйора :)
отговор Сигнализирай
48
Обективен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Най-големият проблем е КАТ. Законът в момента по искане на КАТ е безумно строго, но ... КАТ не го прилага и заради този факт, всеки шофира както му падне и е пвоод за някои не особено умни да говорят за манталитет, култура, възпитание и други подобни простотии. Ако успеем да накараме КАТ да заработи, няма да се сещаме за другите проблеми. Другият вариант в КАТ да се премахне и да се създаде нов контролен орган с нови хора, който да работи.
отговор Сигнализирай
47
Обективен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Друг проблем е това "внезапно изскачане", който Инсектората на ВСС задълбочи с решението си. За един шофьор, движеш се с разрешена скорост, внезапното изскачане е едно, но за някой който е с 200 км/час при ограничение 50 км/час, всеки пресичащ е изскочил внезапно. Тук депутатите са се *** - никой не е длъжен да се съобразява с тези, които се движат с превишена скорост, като пешеходната пътека е само един от случаите. На практика не може внезапно да ти изкочи пешеходец, ако не превишаваш скоро
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Към закона трябва да се добави и всички пешеходни пътеки да се вдигнат на 30 сантиметрова гърбица. Нашият народ се слави с голяма простотия, та затова ако няма гърбица никой не намалява на пешеходна пътека
отговор Сигнализирай
45
Обективен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Много са проблемите и повечето сте ги коментирали.Първо, в сегашният закон си е точно така - продължението на тротоара или банкета на кръстовищата са пешеходни пътеки, на които пешеходците имат същото птредимство, както и на зебра. Проблемът е, че малко хора го знаят - както пешеходци, така и шофьори. Депутатите даже не знаят сегашния закон и искат да го променят, като запишат същото, каквото пише и в сегашния закон. Лошото в случая е, че пешеходците подтичват, а шофьорите не спират на тези път
отговор Сигнализирай
Новини