IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

България – автогробище! Едва 4% от возилата са нови


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

105
T
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Какви нови коли?! Вие видяхте ли какви кратери са зейнали по улиците на София след топенето на снега вчера и онзи ден. По над една педя дълбоки и с резки отвесни стени. В това нещо попадне ли ти някоя от гумите на колата, оставаш там. Може и да се претрепеш жестоко. Не ми се мисли напролет какво ще е положението. За тези условия - пътища, горива и т.н. - само автомобил за най-много 3-4 хил. лева. Даже и това е много. Аз такива кратери в живота си не съм виждал никога. То все е билo, ама сега...
отговор Сигнализирай
104
някой
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
а тия, който тръбят, че старите коли не са еко знаят ли колко суровини и енергия и транспорт трябва за да се произведе нов автомобил? да не си мисли някой, яе изкопаването на желязна руда в Бразилия превоза и преработка в Китай от там превоз до някой завод... и това само за металната част ... по- дългото използване на един продукт го прави по-екологичен, а не "купи чупи хвърли" един *** пример са забраната на торбичките за еднократна употреба с цел да се ползват такива за многократна...
отговор Сигнализирай
103
boyko.uzunov
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Беден народ-стари коли...
отговор Сигнализирай
102
void
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
В Европа (Германия например), данъците за нови автомобили са по-ниски от тези за стари. С това хората се грижат за околната среда като мотивират хората да предпочетат съвременните и по-екологично чисти технологии. В България е обратното - данъкът е по-скоро като един вид "данък висок стандарт" - плащаш повече за да си "гъзар" с нова кола която не трови въздуха в квартала и пести гориво. И докато мислим по този начин разбира се че ще си останем на дъното на Европа.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Няма и стимул - на нова кола с 1.6 двигател, стандарт Евро 5, данък 350 лв. Автокражбите особено на нови автомобили при нас са ежедневие (причината поради която вече и аз нямам нова кола) особено в София. Имам възможност, но повече нова кола в БГ - не! Както каза и някой по-долу - с добра поддръжка, възрастта на колата не е от значение. Не случайно богаташите карат Мустанг от 69 ;)
отговор Сигнализирай
100
соцялно слаб депутат
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
С 460 лв минимална заплата каква кола искате да си купите ?
отговор Сигнализирай
99
размисъл
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
В България много хора изкарват годишно над 30 000 лева.Но не си купуват нови коли нали?Явно качеството не е на ниво и нищо привлекателно няма в тях.
отговор Сигнализирай
98
Питам
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Какво цели този материял? Дали не ни подготвят за поредна простотия от НС, да забранят примерно колите над 20г.? Тя и Лили и Стоянка са стари , ама си вършат работа.
отговор Сигнализирай
97
затова
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
На запад хората купуват коли на изплащане по 30 евро на месец Минават 5 години -дава я на същата фирма приспадат му от парите и пак взима нова В България само каското ти е2 хиляди лева и такива отстъпки не съществуват
отговор Сигнализирай
96
До Далавераджии
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Не са изобщо инженерите виновни. Дори те са първите, които се ядосват, като ги карат да проектират такива ***. Виновниците са на едно място - финансите и собствениците на корпорациите. Ако зависеше от инженерите, щяхме да караме почти вечни коли, защото обикновено това са хора, които си обичат работата и за тях е предизвикателство от научна гледна точка да направят нещо по-качествено и по-добро.Срамът трябва да е за тези с парите, но на тях хич не им дреме.
отговор Сигнализирай
Новини