IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Първенци сме в жертвите на пътя – чия е отговорността?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

73
До 81 Темида
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Що не си смениш чипа. Караш пил, 1, 2, стотни път, никой не те спира и продължаваш. Ако случайно направиш ПТП и дойде КАТ може и да те хванат като за 1-ви път. После си продължаваш пак всеки ден да караш пиян, но никой не те спира. Същото и с всичко останало, което пишеш. Толкова ли е сложно да схванеш, че има огромна разлика между това какво пише в закона и как се прилага закона. То и сега наказанията са прекалено солени, но не се прилагат. То като всички от стадото на КАТ пак за по-високи нака
отговор Сигнализирай
72
Krom
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До До 68 Krom - не приятелю. Май ти не си разбрал написаното от мен. Аз предлагам, т.н. органи за контрол да се заменят с камери, след като законово бъде оповестено. А това как се прилага закона е друго. Това е въпрос на организация. Ако ръководителите на ведомството не го контролират, това е загубена кауза. Въобще, техниката е безпристрастна. На камера не можеш да бутнеш. И може да има двоен, троен и т.н. контрол. С по високи заплати и санкции. Другото е плява. Ниско платени шутове рушветчии.
отговор Сигнализирай
71
Темида
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Ако теоретично се кандидатирам за премиер/президен програмата ми е същата като на другите, но гарантирам въвеждане на следното. Караш пил (1 ви път 3000лв глоба + 3 години без книжка) 2ри път (конфискация на автомобила с който е шофирано (без значение на кого е) + 2 години затвор. Превишена скорост (над 30км/ч) 1000лв глоба при рецидив без книжка за 2 години. Без книжка директно 3 години затвор/ Гражданска 2000лв глоба. + построяване на 3-4 затвора да ги побера. Никой в БГ няма да гласува за ME
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Към 74. Това че едно време взима ха снимки е факт, вече не става. Трябва да си живял поне 6 месеца в България, но които успял успял. В Германия дори и да си чужденец, листовки те може да ги минеш и на други езици, турски, английски, френски....
отговор Сигнализирай
69
До 77
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Казано накратко, искаш КАТ да заработи, нали така?
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Докато някои вярват в басните на КАТ за чипа, манталитета, културата, възпитанието, събираемостта на глобите и т.н., няма шанс да намалеят нарушенията.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Уважавам свободата на всички,но това,което се случва по българските пътища е по-страшно от война.В този ужасяващ екшън няма наши ,няма ваши,няма нарушители и спазващи правилата.Жертви стават всички участници,кой с вина,кой без вина.Драконовски мерки за сигурност,жесток ред и тотално спазване на правилатаЖелезни превантивни мерки безкомпромисни..Само така ще спасим човешкия живот.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Безумните глоби не са решение. В Германия до към 10 км. глобата е 10 Е, което е нищо. Но глобяват постоянно. Караш с алкохол взимат ти книжката, плащаш глоба, контролират те дали продължаваш да пиеш. При нас няма, има увеличаване на глобите, което подхранва корупцията. Никъде по света няма такива мерки при изпититете да шофьор, защото с пръчка решаваме проблема а не стимулираме личната отговорност на собственика на фирмата и отговорност за последствията.
отговор Сигнализирай
65
Факт
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
По мои много груби сметки всеки ден в България се правят средно по близо 200 милиона нарушения на закона за движение по пътищата. От тях КАТ санкционира примерно 2-3 хиляди и то често след ПТП, а останалите 200 милиона остават ненаказани. Ето в това е проблема и затова има толкова много нарушения - всеки шофьор е убеден, че каквото и нарушение да направи, КАТ няма да го санкционира, а в нормалните държави шофьорите са убедени, в неизбежността на санкцията и затова не нарушават правилата.
отговор Сигнализирай
64
Шматко фонХамбургски
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До 74 Иван Иванов аз съм от 84 г политически имигрант в Германия и познавам НЕМЦИ които са с умствено изоставане завършили такива училища изкараха книжки в България . Знам за четирима души един с умствено изоставане и трима наказани за шофиране в нетрезов състояние и понеже в Германия след като ви изтече наказанието ви пращат на КОМИСИЯ за която за да се явите плащате 500? за да останови че непиете и можете да се явите на повторен изпит и на идиотският тест ислиза по-евтино книжка у нас
отговор Сигнализирай
Новини