IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Кой е виновен за хаоса с електрическите скутери?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
Самото изпозлване на тротинетка по пътищата е нарушение, а за подобно нарушение следва най-малкото глоба.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Правила има и за нарушения на правилата трябва глоба. Засега глобите не ги налагат, което е грешка.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Правила няма.Ама за нарушение на правилата - глоба.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До 21Пич, пишеш в сайта, който защитаваше полицай без униформа, удрял 19 годишен, защото последния отказал, да съдейства на първия, който не си показал документите, за да докаже, че е полицай.Просто трябва, да знаел с какво се занимавал, преди да инвестирал време и усилия, за да им помагаш и да ги учил на нешо. Повярвай ми - те не си струват!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Изкараха тея скутери, все едно на ден по 50 човека се бият и убиват с тях ...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
До MitakaОт кат нямат право да спират тротинетките да проверка. Даже самото спиране е незаконно. В тази държава и автомобилите се спират незаконно от кат без да има следи за нарушение. В нормалните държави те спират ако има нещо нередно но в България те спират ако така си решат без да си направил нищо.
отговор Сигнализирай
19
Пипи
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Регулирането на правилата за движение на тротинетки е в задължението на Министерство на транспорта. Като имаме пред вид, кой е министър, кой начело на Автомобилната агенция, все хора с ограничен капацитет, не можем да очакваме бързо решение на проблема. В ЕС също няма единни правила, държавите тепърва работят. Най-добре са страните с добре оформени велоалеи в градовете. Те просто насочват тротинетките по тях и проблемът се решава. Така поне е в Брюксел. Всички останали все още мислят как да регу
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Сегашният закон в България забранява използването на тротинетките без да се регистрирани в КАТ по надлежния ред. Когато е писан закона тротинетките бяха без двигател и само децата ги ползваха. Сега ще трябва закона да се допълни, но въпросът е как. При всички случаи трябва да остане забраната тротинетките да се карат по тротоарите, както има забрана и за всичко останало без пешехдоците и деца до 12 години на колело.
отговор Сигнализирай
17
Mitaka
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
И ограничението на скоростта на 20 км е важно, за това може да се проверява при регистрацията в КАТ.
отговор Сигнализирай
16
Mitaka
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Тротинетката е МПС много ясно и подлежи на задължителна регистрация в КАТ, да има светлини, две независими спирачки, застраховка гражданска отговорност, водачите подлежат на алкохолен тест както при колите.Тогава вече може да участват в движението по улиците ако не ги е страх.Извънредните правила, които те първа трябва да се въведат, е че е позволено да се кара по велоалея и че може да се кара от 16 или 14 години без шофьорска книжка.По тротоари си остава забранено, както и за колелата.
отговор Сигнализирай
Новини