IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

80% от ремонтите на коли са в сивия сектор


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Има организации, чиято задача е контрол за плащането на данъци. Нема нужда от нови нормативи, за да се повиши контрола.Още повече акъл от някакъв шеф на гилдия
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До РениАутитизираниЪ сирвиз както кзва селяка, който го държи, за моята марка взима 5-6 пъти повече от бай Стоян, който си има човек и кара същоте части на 1/3 от цента. Има разлик между тарикат и просто разумен. 360 лева за ремонт, който оправи колата и от 3 години няма проблем. Или 1900 за същото нещо?!? Хмм.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
В Сащ много от голимите фирми са били регистрини като са почнали като малки гаражни фирми. Така и не разбирам какво преми на българина да си регистрира фирмата.
отговор Сигнализирай
22
рени
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
Българина е тарикат на дребно и световен мрънкач. Гледам всеки хвали бай Геле тука ама тия всичките байчовци ощетяват яко бюджета. после мрънкаме че имало дупки нямало маркировка, ами от къде като всички стимулират неплащането. Холандеца кара колело а не стар Опел и да няма 2 лева да го ремонтира тука е объркана работа
отговор Сигнализирай
21
Az
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Много са ни хубави пътищата и не ни се чупят колите, сив сектор няма.
отговор Сигнализирай
20
IT-спец
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
че тва е навсякъде, живея в Скнадинавия и тук е така, и аз лично си ремонтирам колата когато се наложи на черно, отида ли на легален сервиз само за смяна на накладки ми вземат 200 евро а на черно 50 евро... разликата е огромна, с останалите парички си купувам самолетен билет и хоп в Испания на плажа... това е живота...
отговор Сигнализирай
19
Знаещ
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Не е до "цвета" на сектора! И тук и там им майстори и "майстори". Както споменах по- долу най-добрите майстори от Големите фирми се изнасят бързо бързо в частния сектор, където по правило получават значително по-добро заплащане и при "големите" остават само "майсторите" или прохождащите новобранци.Така,че изключително трудно е да намериш истински Майстор,който да не ти съсипе колата,било то в гаража или в "Белия" реномиран сервиз.Ако трябва в момента да препоръчам майстор или сервиз - трудно!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Поредния искащ нормативна база, за гарантиран монопол.
отговор Сигнализирай
17
Законите
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ами как няма да е така като се налага да се влиза в сервиз всеки месец.Пътищата ли са ни хубави и без дупки или частите които се внасят са оригинални.Или пък ако някой се сети да си търси правата някой му обръща "голямо внимание".Първо рибата се вмирисва от главата.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Големите регистрирани сервизи имат големи разходи , слаб мениджмънт, лошо качество и безумни цени . След като некачествено и неграмотно обслужване не можеш да си търсиш правата. Аз искам сервизите да са малки както са повечето и да държат ниски цени. Дори е добре да бъдат субсидирани.Новите коли са все по ниско качество с предварително зададено остаряване. Трябва да се тимулира карането на коли до 98 тъй като дотогава имаше качествени коли, след това не струват.
отговор Сигнализирай
Новини