IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нежелана поща: 200 кг хартия от вход годишно отива в кофата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Проект-дрън-дрън
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Който е налапал проекта, той ще намаже. Ще анализират, ще откриват очевидни истини и ще направат безсмислени предложения за действия, които никой няма да предприеме. Накрая ще има едни усвоени пари и никакви полезни последствия.Пиам само къде да си изхвърля хартията, като наблизо до жилището ми вече няма контейнер. А когато имаше, плебса си изхвърляше обелките от картофи вътре. В нормалните държави тези проблеми отдавна са решени - има наредби, а който не ги спазва - глоба.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кауфланд пак подарява коли. А какво стана с BMW-тата от предишната им кампания?
отговор Сигнализирай
11
Теди
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Жоро Игнатов от Съдебен спор ще проведе ли интервю с Мар Тина Атанасински да разберем какво работи тя
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Би трябвало като напишеш на лист,че не желаеш да получаваш реклами и я залепиш на пощенската си кутия тези които пускат рекламите да подминат съответната пощенска кутия. Така поне се прави в някои европейски държави. Тогава нищо повече не получаваш.
отговор Сигнализирай
9
до 4
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ами щом съседите ти нямат мобилен телефон и интернет - това ги оправдава. Но всички наоколо да ги заливат с талаш? Знаеш ли как е в Австрия? Лепи се един стикер - "Молим ви, без рекламни материали и брошури, които не носят конкретно име и адрес на тях. Ако все пак толкова държите на това - тази брошура ще ви струва 1 милион евро, защото приемате условията на собственика." Но това са само зевзеците. Обикновено се слага стикер "Молим без рекламни материали" и толкова. И се съобразяват. Иначе - съд
отговор Сигнализирай
8
Дзъ
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
И без проучвания ги знаем: Лидъл, Кауфланд, Била, Гантастико и цветни изрезки на престъпници: даващи кредити или спешна ключарска помощ или купуващи апартамент в района
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Защото на магазините им разрешават едни безданъчни пари за реклами и всякакви врътки и кражби!За туй по телевизии и радиа само реклами!Проблема се решава с Едно изречение"Спират се тия пари"!
отговор Сигнализирай
6
Елза
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
То едни комитети,проучвания, съвещание, много труден въпрос за разрешаване, поне за един мандат време има
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Колкото по-агресивно и натрапчиво ми се рекламира нещо - толкова повече ме отблъсква и няма шанс да го купя. Пример - Била Кауфланд Ефбет Тейкауей и др.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Съседките са в пенсия и нямат модерни телефони. Чакат си хората брошурите и се пишат списък с продуктите. Не забравяйте, че има и възрастни хора за които са важни промоциите!
отговор Сигнализирай
Новини