IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

КЗП проверява мобилните оператори за нелоялни практики


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
До 17, продълж.
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Описах само външния вид на служителката и то приблизително, бяха минали няколко седмици. А те, "Не можем да разберем коя е. СЕГА СИ ПЛАЩАТЕ ИНТЕРНЕТА И ТЕЛЕВИЗОРА!" ДОБРЕ, НО КОГАТО СИ ПРЕХВЪРЛИХ ТЕЛЕФОНИТЕ, СЛУЖИТЕЛИТЕ НА А1 МЕ СВЪРЗАХА с техен интернет и ползвам телевизионната услуга чрез тях! Носех и уредите за интернет и телевизия, за да им ги върна, но не ги приеха. Искат предизвестие за прекратяването, та да плащам още 3 месеца! Предварително никой не те уведомява какъв е редът.
отговор Сигнализирай
18
до 17
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Ти не си за 2023та. Айде обратно в ТКЗС-то и там си вЕрвай как няма да ти събира ДС личните данни. А като прочета колко отрудени били чаветата на комунизма баби и дядовци, падам от смях. Добре че подобни ТКЗС-ари роднини нямам, че щях да умра от срам.
отговор Сигнализирай
17
До 17
преди 2 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До За 15 - Аз вече прекратявах договор с Виваком и още продължавам да имам разправии. След като платих исканата неустойка и изрично попитах "Това ли е всичко, прекратен ли е договорът ми окончателно?", служителката ясно ми отговори "Да!" И следващия месец получих нова сметка! Отивам да се разправям, а те ми казват "Неудтойката е била само за прехвърлянето на телефоните ви към А". Питат ме коя служителка ми е казала, че всичко е окончателно приключено? Как да кажа коя, можах само да опиша .......
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Анонимен 14 Но обърни внимание и на друго. Договорите се състоят от няколко части, всяка от които започва от стр. 1. Така успяват да те объркат, като ти казват "Виж страница 1", "Виж страница 3". И ако подписваш договор за първи път, ти все още не си наясно, че държиш в ръцете си купчина листове, поне три от които са "стр. 1" и т.н.
отговор Сигнализирай
15
За 15
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Неразбирането в коментар 9 е в това, че не е поискал още да си прекрати договора. Ще му се случи. А трагедията на всички, които вече са го преживели е в това, че постепенно ни принуждават задължително да имаме мобилен телефон, задължително да теглим някакви приложения, необходими за елементарни дейности. Всяко приложение, събира данни, иска регистрация.
отговор Сигнализирай
14
Питам!
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Защо служителите на мобилните оператори не носят баджове с имената им? Няколко пъти повдигам този въпрос. Как да се оплачеш от някой, който те е излъгал, след като не знаеш името му? Знаем името само на онзи служител, който е съставил договора, подписан от нас.
отговор Сигнализирай
13
До Анонимен 9
преди 2 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Не си ли спомняш, че преди време, докато все още беше валидно името "Мобилтел", някой беше изчислил, че за да прочетеш целия договор дума по дума са ти необходими повече от 2 часа? За подигравка ли са нашите отрудени баби и дядовци? Не знаеш ли, че много от възрастните хора живеятсами, защото младите са по чужбина или в по-голям град? Точно на гърба на нашите пенсионери ли тпрябва да си печелят бонусчета някои млади ке..л..ешчета без морал? И мобилните оператори поощряват това!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До питанка КЗП е нещо като едновремешен другарски съд. Ще се изкажат по някоя медия, не особено гледана и после пак така. Периодичен одит? Това си е частична проверка. Само от отнемане на лиценз при сигнал, може да ги заболи /не само VIVACOM/. Двусмислието е допуснато умишлено. На едната страница пише едно, на другата друго, без номериране, без препратки в текста. Традиционен отговор от служители "Четете си договора". Не препоръчвам!
отговор Сигнализирай
11
до 1
преди 2 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Абсолютно нормално. Явно си неграмотен с 1 клик в интернет да си видиш електронната фактура и да разбереш за какво още плащаш, освен затова което си мислиш. Доста често плановете идват с какви ли не екстри с гратисен период, които след него стават платени. Операторите разчитат на функционалната неграмотност на 90% от българите и така. По-скоро не предполагат, че у нас нивото на жителите е такова дъно. По цял ЕС са тези практики, но там хората са грамотни. А ти си плащай без да знаеш за какво.
отговор Сигнализирай
10
Фалшиви тестове
преди 2 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
А 82 г баба какво разбира за да прочета договор бе зевзеци, където младите лъжат наред възрастните хора и инвалидите, и все млади оператори пробутват нови договори за бонуси към заплатата си лъжат хората и се хилят като Киро Канадеца, а старите хора ревът всеки път когато идва да плащат сметката, къде е държавата яде пица с кристали
отговор Сигнализирай
Новини