IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Омбудсманът: Мобилните оператори трябва да размислят за цените


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Гешев да
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Арестува собствениците на Виваком и Йетел,като при Nexo.
отговор Сигнализирай
17
абе
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
наглярите ДИВАСЛОН, план UNLIMITED 300 - скорост 20-30-39, като се обади ми казаха да си прочета договора.. НАГЛИ
отговор Сигнализирай
16
перко
преди 2 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Държавата с неограниени възможности! Всеки си прави какото си иска спекулата се вихри, а народа /стадо о.це/ спи и чакака някой да подкара в следващото блато!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Продължавмам - При втория случай се намеси и шефът им, защото аз не отстъпвах. тогава вече успях да прекъсна въпросния договор. При това по медиите вече бяха съобщили за глобата, наложена на "Виваком" за това, че начислява такси и за недоставени услуги. Значи и други хора освен мен сабили ограбвани по същия начин и са се оплакали. Но в офисите на "Виваком" продължават да упорстват и да изнудват постарому.
отговор Сигнализирай
14
Имайте предвид и
преди 2 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
нещо друго. След предизвестието ти казват "Добре, но първо платете таксата за изминалия период." И ти плащаш. Веднага след това момичето на гишето тържествуващо ти заявява "С плащането договорът ви автоматично се подновява!" и след разправия категорично отказва да анулира плащането - не можело! Ако се беше случило веднъж, разбирам, може човек случайно да е попаднал на мошеничка. Но след като се случи и втори път, при друга служителка? Значи са инструктирани да действат така. - Ще продължа -
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Отказах се от договора с "Виваком", защото отхвърлих предложението им да ми "доставят" интернет и телевизия в жилище, в което не живее никой. Затова те не дойдоха там, за да поставят уредите си, но упорито ми начисляваха всеки месец таксата за тази недоставена услуга. С месеци се борих да прекъсна договора и успях, но сега мисля, че е редно да настоявам и да върнат пари за недоставената услуга. Нали в онова жилище няма нито рутер, нито кабел за такава услуга, не са ги поставили.
отговор Сигнализирай
12
до 11
преди 2 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Освен това, пише, че промяната е едностранна т.е. не е необходимо съгласие от страна на клиента. Да теоретично могат и 200% да ги повишат. Ще видим колко нагли могат да бъдат нашите доставчици на услуги.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Нищо по различно са и тези от А1. Всеки си вдига цените както му е на него угодно. Дали може некой да ги спре ? при тази масова беднотия ще се отказваме от доста " народни екстри" .Как да им се плаща по 34-40 лв. при сключен договор от 19 лв.Отказваме се от тази " услуга".
отговор Сигнализирай
10
...но някои не се
преди 2 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
усещат и отстъпват. При мен случаят беше още по-тежък - вече ползвах услугите на А1 и в продължение на няколко месеца се разправях с "Виваком" за да успея да прекратя договора. Всеки път те увещават, че ще ти е по-изгодно да продължиш да плащаш и на тях (близо още цяла година!!!), въпреки че вече не ползваш услугите им, защото в противен случай си щял да платиш неустойка 1000 лв. Значи някой ги обучава ДА ПЛАШАТ така. А аз се отказах от тях защото ги уличих в мошеничество и го доказах.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
В договорът пише, че могат да индексират цените, но не пише в какви граници. Те така могат и с 200% да ги вдигнат. Договорът е подвеждащ и нелоялен.
отговор Сигнализирай
Новини