IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как изглеждат кръстовищата на две нива в София?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
виж тези две снимкиinvestor.bg/news/gallery/110914/113/4.html#photoinvestor.bg/news/gallery/110914/113/5.html#photoСахаров има форма на буква Г, и не става дума за края му при Ал. Малинов, а този към Дървеница (А. Ляпчев)
отговор Сигнализирай
53
Владко
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
На мен лично са ми смешни тези усилия да се направи инфраструктурата в градски условия удобна единствено за автомобили. Добрата инфраструктура привлича повече автомобили и повече шум и замърсяване. Пимислете как ще се пресича Лъвов мост. Тези огромни кръгови трябва да са на подходите към София, а не вътре в града. В града трябва да се разчита на градски транспорт с бус ленти, метро и градска железница, с добре развита система от гари.
отговор Сигнализирай
52
Алекс
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
"Ще-ще". Пак защекаха понеделнишки. Споко, Бойчо, като ги направиш тези кръстовища, а ние всички ще ги видим. Трай си и строй. Няма нужда да се ще-ка непрекъснато, а ние да си газим в локвите до колене, да ни ядат кучетата и тапата на Цариградско да почва от Горубляне. Тия кръстовищя, дето ми ги цитират, са строени 80% от Бай Тошо. Докато бодигарда му е само по ще-кането.
отговор Сигнализирай
51
B.Georgiev
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Първо не ми и ясно защо не мога да се регистрирам в Сайта на инвеститора?Въобще какъв им е проблема?А сега относно кръстовището между околовръстния път, магистрала "Люлин" и ж.к. Люлин. Само погледнете какво става на бул. Европа и околовръстния път сега. Кошмар. Сега си представете момента в който бъде пусната магистрала Люлин. И кръстовището на ханчето ще се задръсти окончателно и безвъзвратно.Никъде не се вижда как това кръстовище се предвижда да се отпуши. Това не се вижда ли сложно ли е
отговор Сигнализирай
50
пътстрой далаверинг
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
do 36Щом си започнал да разказваш колко много работа има в провинцията, защо не споменеш за какви заплати говорим? Не може да очакваш,че ще има наплив от желаещи да работят,когато им се предлагат мижави заплати... Един работник от строителния бранш трябва да взима поне 1000-1200 лв чисто. Кой ще хамалува за някакви си 400 лв?! Ами те в чужбина предпочитат да отидат да хамалуват - там поне им плащат подобаващо.Ето защо няма желаещи и няма и да има...
отговор Сигнализирай
49
Фючър
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
След 50-100 години всичкият този бетон и асфалт може би ще бъде неизползваем поради факта, че шофьорите ще са по-малко от пилотите.
отговор Сигнализирай
48
СеСеСеРЕ (СеРеСе)
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Има "глич" в системата другарю Борисов!
отговор Сигнализирай
47
Me
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Нерде Ямбол нерде Стамбул..Нерде бул. Сахаров, нерде Св. Киприян..Па нещо не са догледали от скъпата редакция
отговор Сигнализирай
46
СеСеСеРЕ (СеРеСе)
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
49Снимката е от бул. Сливница.А от обръщалото на тролеите в "Младост 1" до бул. "Ал. Малинов" има почти километър. Явно някой архитектуроиден крадец е силно неориентиран! Виж картата на София. Просто е невъзможно някакво свързване на трите улици, споменати по-горе. Имай в предвид и че всичко около тези улици е отдавна застроено.
отговор Сигнализирай
45
!?
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Хех... тази статия все едно се е пръкнала от някой Конгрес на БКП!?
отговор Сигнализирай
Новини