IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Билетчето - в историята. От 2012 с ел карти в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
ssss
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
ПримерОтивам и питам шофьора за билет,но той не ме *** щото говори по телефона..Пример 2Питам шофьора за билет,но на него не му се занимава и казва просто нямам.....И ме принуждават да се возя без да плащам...Прав в Бойко дето каза оня ден в парламента ,че реформите не са правени навреме и сега пораждат конфронтация.....Как може някой да защитава това дупчене на билети, то вече в Африка са с електронни карти.....На коя планета живеете??
отговор Сигнализирай
49
dsada
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Я пак, в Англия ли е така или в Лондон?
отговор Сигнализирай
48
ТИКЕТ ТУ ДЪ МУУН
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Тикет системата ще струва около 7 млн. евро, а средствата ще се осигурят чрез ЗАЕМ от Европейската банка за възстановяване и развитие..Абе мен някой пита ли ме като взема заем - нали и аз ще връщам !!Не ща ТИКЕТ - искам си билетчето....
отговор Сигнализирай
47
70kg/183/21
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
as kato ta vida 6te *** otzad
отговор Сигнализирай
46
peци
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
аз хода пеш.по здравословно е.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Кеф,само така трябва!Да се направи тази точна система,а после за поддръжка всяка година да отива една хубава сума.
отговор Сигнализирай
44
Imagine all the peop
преди 14 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Представете си следната картина: В рейса се качва контрольор. Вътре има само един българин, всички други са ***. Контрольра веднага отива при българина да го таксува.
отговор Сигнализирай
43
Оня
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
На всеки в даден момент може да се наложи да се качи без билет (не говоря за *** и за хора, които никога не са виждали на живо такова нещо). Смятай колко пари могат да дойдат само от там, защото аз лично никога не съм виждал контрола да пише ФИШ както е по закон, никога не съм виждал контрола да дава билет за нередовен пътник, макар че съм си плащал глобите. И след като свалят някой загубен човек, който не си знае правата, започват да му искат пари на спирката..сещай се къде отиват парите
отговор Сигнализирай
42
М?
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Има нещо хубаво в тая новост, че няма да има нужда да клечиш до шофьора за билет , бъркайки в портфейла си за докато той минава през всички дупки ... аз не съм ги виждал тия машинки , но се надявам да не са долнопробни като всичко, което купуват от градския в тоя ред на мисли , защо в чужбина половината от рейсовете са взети с европейски пари 50/50 (пише го отзад) и не с европейски ЗАЕМИ и наистина ли машинките са им кусура на 50 годишните "Икарус"-и ? А да и кога билета ще важи час и половина!?
отговор Сигнализирай
41
Българин
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Оня - в огромната си част контрольорите са туфлеци, които само симулират дейност. Мене ми писна да ме проверяват в метрото, където има контрол още на входът и може в целият влак да не намериш нито един нередовен. Проверяват ти казвам на поразия - имах случай за един ден пътувах 6 пъти и 4 пъти ме провериха !! В същото време в тия автобуси и трамваи, които се знае, че са пълни с ***, контрола няма да видиш... и цял автобус *** пътува гратис - и белите спират да дупчат там.
отговор Сигнализирай
Новини