IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Билетчето - в историята. От 2012 с ел карти в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
баба ти
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Въх ! Английския, значи ? Фък, фък....
отговор Сигнализирай
39
Жоро
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Това е едно на ръка. Тук става въпрос за градския транспорт, а не за друго. Рядко го ползвам, но когато се кача винаги има някой гратисчия. Сигурно събира за кисело мляко от по 20 стотинки ...
отговор Сигнализирай
38
Българин
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Искам да знам какви са тия устройства, които, въпреки келявият си вид, струват по 22 бона на автобус, тоест колкото нов автомобил. Излиза, че е доста по-изгодно да се сложи жив кондуктор на заплата.Очевидно поредната кражба на ГРОБ-аджиите.А като цяло градският транспорт никога няма да стане читав, докато пенсионерите се возят по цени от бай Тошово време, а *** - съвсем безплатно. Ще си остане мизерен и работещ на загуба транспорт, а нормалните хора ще се возят с автомобилите си.
отговор Сигнализирай
37
Оня
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
След като искат да вадят по-добри печалби от градския, редно е първо да се заемат с контролите, които колко и да се правят на съвестни и вършещи си работата, 99% нямат закона и наредбите за нищо и не ги спазват, като по този начин ощетяват общината.
отговор Сигнализирай
36
до Жоро
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Надявам се да се надяваш българите да се научат първо да си търсят правата.Никакви оправдания не са достатъчно силни при незачитане на правата на човека.Трябва и гражданска култура, не може само с карфур и лидъл...
отговор Сигнализирай
35
Жоро
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Надявам се малко по малко българите да се научат да си плащат градския транспорт. Никакви оправдания не са достатъчно силни при неспазване на правилата. Трябва и гражданска култура, не може само с карфур и лидъл ...
отговор Сигнализирай
34
до баба ми
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Бабо, не казват "билет", а ТИКЕТ защото са закупили лиценза от странство и не знаят как да го преведат...Така е и с другите думички, които са нови за теб, оставил съм ти един речник на чуждите думи - чети и се справяй, скоро ще започна да те уча на английски - няма да те оставя, бабче ! с компа се оправяш и с английския ще си по-напред от тия, дето въвеждат новите думички, но не знаят какво значат - простотията , бабче, ходи по хората ....както и неграмотността...
отговор Сигнализирай
33
absulute
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
kolko ste napred s materiala tapaci tuka v moq grad ot 60 godini gi ima tea raboti are patuvaite
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Пак недоволни, вечно мрънкащи... Сегашната система с перфорирането на билетите е абсурдна. Трябва да се смени. Някой се оплакваше, че "щели да го следят с картите"... Болни мозъци.
отговор Сигнализирай
31
Костов
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
А бе, боби, какво толкова, че ще е по 22000 на автобус ? Нали ти казаха по-долу - важно е коя фирма ще направи оборудването.
отговор Сигнализирай
Новини