IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Талонът за паркинг до метрото – и билетче?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
321
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
В Прага е така. Плащаш примерно 5 лв и си оставяш колата на първата спирка на метрото. Дават ти еднодневен билет, с който се разхождаш и си вършиш работата, до 21 ч. След това си взимаш колата и си отиваш. Какво лошо има тази практика да се въведе и тук. В момента в София щъкат коли с регистрации от цяла България, та не можеш да разбереш по номерата във Варна ли си или в Хасково. Дори само 2000 коли да останат на паркинга, ще е облекчение за града.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Друга огромна глупост са тези преференциални цени за парингите до метрото. Ако наистина от кметството искат тези паркинги да се използват от хората пътуващи с метрото, то те трябва да са напълно безплатни и да са само за пътуващите с метрото. Все пак ако човек отива на работа, това са 10 часа паркинг и ако паркинга му е примерно по лев на час, това са 160 лева месечно и отделно билета за метрото. Така става по-евтино да пътува с кола, вместо с метро.
отговор Сигнализирай
26
Обективен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Навсякъде по света било еди-как си, но ние живеем в България и в България не е както навсякъде по света и едва ли някога ще стане. Примерно в случая София няма метро до основните райони на София - има засега една частична линия на метрото минаваща през центъра. Даже и след построяването на втори и трети лъч на метрото, пак няма да може "няма бедни, няма богати - всички са в метрото и за минути са на желаното място" -м това може да го напише само човек, който изобщо не знае за какво става дума.
отговор Сигнализирай
25
Обективен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
(продължение) После пак измениха трасето на метрото и вместо през 150 хилядния ж.к.Младост, сега ще минава през полето, ж.к.Дружба и до летището. Този път /не може да бъде/ са направили паркинг до Цариградското шосе за 1300 коли, но дали този начин за придвижване ще се окаже използваем за идващите в София от провинцията хора един бог знае.Всичко това се прави с нашите пари, но не и за нашето удобство. В това е проблема.
отговор Сигнализирай
24
Обективен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
(продължение) няма паркинги до нито една станция на метрото. После продължиха метрото до края на 150 хилядния ж.к.Младост, т.е. все едно влак София-Пловдив с последна спирка в Пазарджик и да се твърди, че до Пловдив има влак, както сега се твърди, че ж.к.Младост има метро. Разбира се паркинги пак няма и единственият начин да се стигне до метрото е с автобус, т.е. вместо за един билет плащаш за два билета, а времето не се изменя особено много, освен ако не пътуваш до другия край на метрото.
отговор Сигнализирай
23
Обективен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Както при всичко останало през последните 21 години и при метрото се дават огромни средства с малка полза. Даже като оставим настрана, че завършените линии на метрото не струват толкова, а доста по-малко, какво все пак направиха кметовете на София за метрото? Първо, измениха тотално плана къде да минава метрото и кои линии са с приоритет. Построиха първо линията от Центъра до Люлин, но я направиха така, че да заобикаля жилищните райони в Люлин и да не можеш да отидеш с кола до метрото ....
отговор Сигнализирай
22
Комшията
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Като сте ***, прости и толкова важни ще си пътувате с колите до Центъра, няма изобщо да го мислите това метро... ама няма да имате право да кажете 1ДУМА против някаква неуредица с трафика! Навсякъде по Света хората в големия град не могат да изминат повече от 1-2 км. с колата и няма бедни, няма богати - всички са в метрото и за минути са на желаното място, а тука селянията на БГ се прави на важна и няма да се качи в иначе идеалното ни метро - ново, чисто, бързо, удобно и хубаво. Ваш си проблем!
отговор Сигнализирай
21
Кратун
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Това е добре. Само да не се окаже, че "преференциалните цени" са лев на час, защото за 9 часа, колкото е един работен ден + пътуването ще излиза солено. В Прага за такива паркинги се плаща по 80 стотинки наши пари на ден.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Айде мрънкането да започне сега! Какво пак не ви харесва? Метрото е облекчение за трафика, влаковете също, така е поне в Рим, не знам кои държави визира един от коментиращите, ама тук метрото облекчава трафика. Кола сутрин карам до паркинга на гарата, после влакче, после метро и стигам даже за кафето преди работа навреме, нямам нерви, не закъснявам и ми е добре. Питай ме с колата как щеше да започва денят ми. Метро, паркинг, билет не е откриване на топлата вода, защо да не се възползват хората?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Под целият бул. България от НДК /един от входовете е заграденият паметник в градината на НДК, самия Дворец на културата е строен по публичен проект 8 етажа под земята, но вероятно са повече/ до резиденцията има изграден(и) комуникационни съоръжения и тунел(и), които са действащи а до колкото знам тунелът НДК-Ларгото под бул.Витоша ще бъде превърнат в подземен паркинг и ще се доизгради за метро. Пред музея на Земята и Хората всъщност ще е бъдещата метростанция. Това е част от Правителствения тунел, който започва от парламента, минава под Президентството, Министерския съвет, ВМА и завършва в Южния парк, в близост до Правителствена болница. Застлан е с бетон и през него спокойно ще минава камион, след доизграждане целта е директна връзка м/у президентството, МС и бъдещото американско посолство.
отговор Сигнализирай
Новини