IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Графа – пешеходен. Пазарът за зарзават – в петък


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
До кореняците
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Хора, айде по-полека с термина "селяния", защото като ви скимне на вас палите колата и кеф ви в Стара Планина или Родопи, кеф ви на черноморието и т.н. Няма селяния! Има трудещи се скромни хора. И за това, че София е претъпкана - обвинявайте хората, за които сте гласували. Хората прииждат от немотия, от затворени заводи и фабрики. Не си мислете, че са умрели за мръсотията и навалицата! София ми е един от любимите градове и смятам, че Фандъкова е най-добрият кмет от години насам.
отговор Сигнализирай
53
Никола
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Пацо , това беше стара идея за автомобилен тунел през Центъра, нека да ти кажа ,че в последните години на соца от Общината развиваха теорията , че за малкото коли ,които има( а то нямаше откъде да купиш) не е нужно да се пилеят пари за две нива . Така Цариградското си остана бяла лястовиа и на последвалите бул. като България правеха само пешеходни подлези . Безумния подлез на Ректората блокира и двете нива там , а имаше проект за тунел от Дондуков до Гурко , пак казвам това НДК изяде доста пари
отговор Сигнализирай
52
Никола
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
"Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година"ГолЕм ,*** голЕм смЕх ! Какво беше свършено при социализма по метрото бе , бяха на груб строеж изградили халета в Обеля и бяха докарали тунели до Зап. парк и ровове до Центъра това за 15год. Всъщност парите за метрото ги изяде мегаломанския проект и строеж на НДК , който глътна 3млрд. лева точно колкото бяха предвидени за двата лъча на метрото. Проекта беше с разкопаване-ужас !
отговор Сигнализирай
51
пацо
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Като строиха метрото под Т.Александров и Царя трябваше да копнат и втори тунел за коли. Така Цариградско което е Соц недуразумение, можеше да изсипва целия транзитен трафик в този тунел и да излиза чак на Ботев. Така Царя и прилежащите и площади можеше да станат пешоходни. Също така трябваше да се изгради цял ринг а не сега да се прави още една лента на перловската река. Трябваше и да се оптимизират трасетата на трамвайте и в центъра да няма автобуси. Но....а с тоя бюджет можеше да сме нормална
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
" През май трябва да са готови окончателните проекти, с които общината ще кандидатства по ОП Региони в растеж.За това е цялата дандания - трябва да се присвоят едни пари от нашите мафиотски фирми ....
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Добре, че едно време започнаха работата по метрото, иначе сега щяхме да сме на етап да имаме ли метро или да нямаме.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 15
Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година, но е факт и че малко хора знаят за това. Сега се приписват заслуги на Мафиянски, Борисов и Фандъкова за изграждането на метрото, но не се отчита че те всъщност са били управляващи на последният етап, когато се е пуснало нещо от метрото и не е толкова много това, което се е свършило по тяхно време. Отделно нищо не се коментира за парите, с които се строи метрото, а това е много важно и не е тяхна зас
отговор Сигнализирай
47
bla bla
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
То до тогава няма да е останала държава бе
отговор Сигнализирай
46
До 58 "До 77777
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
В градският транспорт преди 25 години пътъваха с порядъци повече хора в сравнение с сега. Примерно имаше линии с интервал на дижение сутрин и вечер на 2 минути или 2 минути и половина, а автобусите бяха претъпкани /висяха по вратите/. Сега са на 12-15-20 минути сутрин и вечер и доста празни. Защо е така, акк мислиш?Иначе световна тенденция е това, което се случи след 1944 година и маса народ се пресели в София. Атина знаеш ли колко милиона е сега и колко е била през 1944 година и какъв % е там?
отговор Сигнализирай
45
до 77777
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
Без да съм от Герб и никога не гласувам за тях, ще ти кажа , че точно при Бойко/Фандъкова като кмет метрото живна и сега имаме две готови линии и трета пред строеж . Просто някаи нещя трябва да се признаят . Метрото започнато при комунизма си стоеше един гьол, една язва , Софиянски успя да пусне нещо , но големите километри са при Герб .Факт !
отговор Сигнализирай
Новини