IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Дупка до дупка: Аварийното кърпене в ход


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
мда
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
до империалист: Това което казахте много ме заинтригува. Ако случайно прочетете моя коментар моля дайте ми повече информация по темата (например от къде мога да прочета повече ) благодаря предварително. Това което казвате насложено с разрушителното действие на замръзващата вода при променливи температури близки до нулата би намалило значително експлатациониия период на настилката.
отговор Сигнализирай
12
Неделя
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
И никой ни гледа, ни пита, от къде и защо са се появили тия дупки. Това, че няма отвеждане на водите и това, че пътищата се правят без умисъл и не се изискват гаранционни поддръжки, никой не го следи.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Малиии, прайм магистрали.
отговор Сигнализирай
10
ДО 2
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ами бюджета на софия си е от местни приходи, а на АПИ от винетки. В София има 1.2млн автомобила от тях 1млн плащат данък. Но само Софиянци си купуваме винетки. По селата всички си карат без винетки, минават метър, щото и ченгетата са местни *** и са си свои. Като сте такива гяволи ще си карате по чакъла. Още не можете да проумеете че социализма отдавна свърши, и не е добре да се минава метър, и да се правят далавери. А София я дърпаме образованите които създаваме добавена стоиност.
отговор Сигнализирай
9
пример за път
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
всички шофьори в България знаят двте прави отсечки между търново и антонов, двте дълги прави с жп линията успоредно на пътя. от 15 г не са асфалтирани поне и им няма НИЩООО!, строени са с македонски асфалт! значи технологията е ясна и не е тайна. но нашите башибозуци строителии и поръчители ни ***...а майката
отговор Сигнализирай
8
darcas
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
*** вие още ли плащате данъци на тая продънена ***?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Бях в Белград преди няколко месеца и ми прави впечатление, че не видях ЕДНА дупка по пътищата. Независимо дали на магистрала или на малка уличка в Белград. А въпросният град е бли сринат до основи от бомбардировки преди 15 години. И пак нямаше дупки. А при нас все изглежда като Дрезден след ВСВ. Обяснете ми как става тая работа? Нима ще кажете, че сърбите имат някаква скрита свърхтехнология която ползват за ремонти? Обяснете ми тая работа моля.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Всяка година едно и също. Кърпене на дупки и след 2-3 седмици дупките още по-големи. Голямото сезонно крадене пак започва.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Ежегодишното "аварийно закърпване" с цел да се отчита дейност. И така до първият сняг следваща зима когато отново ще се отварят кратерите на Марс по пътищата. Важното е правителствените фирми да лапат дивиденти за великата си дейност.
отговор Сигнализирай
4
гарантирано от ГЕРБ
преди 10 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
ще се откраднат 90% от парите! нали ги гледам - с един камион обикалят трима ***, хвърлят по лопата-две във всяка дупка, после с една трамбовка го натиснат и така нататък. колко струва това - 115 милиона ли бе? това е за 2-3 милиона не повече! за 115 милиона трябва да се преасфалтира всяка вътрешна уличка в кварталите! на частно фирмите вземат 30-50 лева за асфалт 8 см или шлайфан бетон - по избор на клиента! това са 4000 декара пътища нови! питай кога ще ги направят тия крадци!
отговор Сигнализирай
Новини