IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Започват нов участък от метрото, третият лъч – готов през 2019 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

44
Димитър Борисов
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
След като ще се прави разклонение на трети лъч на метрото към Арена Армеец до Де Мол; то по-добре ще бъде да се продължи още една спирка до изложбения център. След като премине метро станция на лъч 1 и направи връзка с нея, ще бъде в близост до Софийското сити и изложбената зала. Някога от тази последна метростанция може да се продължи метрото към Гурубляне и Панчарево. Летището може да бъде прекопано под пистата и да се свърже с кв. Левски до последната станция на 3 метролъч. 28.2.2017
отговор Сигнализирай
43
Мен
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За това сме на това положение, защото само мрънкате и се оплаквате, а нищо не съе направили. Ако чакате някой да ви "оправи" така и ще стане.
отговор Сигнализирай
42
Колио
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До драматичен театър държавата не върви напред просто политическата върхушка си лъска *** около работното място и си самовнушава че оправя дьржавата.
отговор Сигнализирай
41
Колио
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
София ли е България? Защо тия китки не построят нещо вьвВидин.А вредните емисии няма как да станат по. малко защото с увеличаването на обхвата на метрото пътнико потока ще се увеличи незначително а разходите значително и няма да си покрива разходите по издръжката тогава ние от прованса ще ги покриваме.
отговор Сигнализирай
40
как тъй
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Само искам да попитам как тъй ги сметнахте 110 000 тона по-малко вредни емисии? Като въздухът не е станал по-качествен нито след спирането на Кремиковци, нито с пускането на двата лъча метро. В сряда като валя по трафик радио казаха че тапата започва от дружба до Люлин в двете посоки и всичко едва пъпли. Ама пак послъгвате.
отговор Сигнализирай
39
sport
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До ''уШ'Гений такъв, преди си давал 100 лева по същата сметка. Сега имаш 2 опции, след като всеки ден ползваш ГТ - 43 лв. за наземна линия и метро или 50 лв за всички линии.И в двата случая смятам, че ще е по-изгодно да ползвате абонаментна карта.
отговор Сигнализирай
38
Чоко
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 43. Ходя на работа с кола, но когато блокират центъра за някое меропиятие и няма къде да паркирам, ползвам градския транспорт. Разясних ли сега ???
отговор Сигнализирай
37
адгхсад
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До ЧокоВзимаш си карта за цяла година 365 лв и ти се връзва левче - два билетчето в зависимост от работните дни :) Като стане готово метрото и отиваш до попа за 15 м пак си стой в трафика с колата
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
И на мен с колата ми излиза по евтино да ходя на работа. Освен това не се бутам с разни *** по трамвая и метрото.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
В София последните години не се живее. Препълни се със селинджъри. Всичко живо мяка. Отврат. Добре че се махнах.
отговор Сигнализирай
Новини