IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Идея от Столичната община: Стикер по колите за чист въздух?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
(-_-)
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Значи някаква лепенка ще реши проблема? През това шведите ще горят каквото им падне и никой няма да ги спре, а околните села ще продължат да се топлят с дърва, въглища, мазут и прочие.. Стикери? Това е все едно човек да е болен от лечимо заболяване и вместо да му се дават лекарствата, пляс - една лепенка на челото и готово!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Гроб е организирана престъпна група за ограбване на народа и ще ни затрие, ако ние не успеем да я затрием преди това!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Защо лятото не реваха че въздуха е замърсен. Да не би автомобилите да бяха по малко. Не автомобилите са замърсители а печките на твърдо гориво. Които печки се увеличиха на 80 %. Народа се отказа от чистите отоплители като ток и парно и премина на твърдо гориво. Разумейте го бе Селянду.. рски тарикати от седенките. Докога селянду.. ри ще ни обясняват очевадни неща. Печките са най големият замърсител на въздуха. .
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
В София 80,8% от хората отиват на работа с градски транспорт и само Букурещ е пред нас с 81%. В повечето такива градове в ЕС, на работа с градски транспорт отиват обикновено 30% до 45% от хората. В София средното разстояние за отиване на работа с кола е два пъти по-малко от средното за ЕС, т.е. много по-малко използваме колите си. Въпреки това, за Фандъкова колите са виновни за всичко лошо в София, а не нейната огромна некадърност.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Ако в София няма коли, въздухът няма да стане по-чист. Голяма лъжа е, че колите в София замърсявали много.
отговор Сигнализирай
29
До Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Старите сгради в Центъра на София също нямат гаражи и хората паркират на улицата. Новите сгради винаги са с недостатъчен брой паркоместа, така че и част от хората живеещи в нови сгради също паркират на улицата. Само, който има гараж може да купи нова кола, ако има парите за това. В София средната възраст на колите е 11,5 години, т.е. не са толкова стари, както твърдиш.
отговор Сигнализирай
28
До Край
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Нещата с колите в София са сложни и нямат нищо общо с това, което пишеш. Първо личните коли са в пъти по-малко от средното за ЕС. Второ, комплексите в София са строени без гаражи, което означава, че колата ти е на улицата, а всички знаем колко много се краде в България и как МВР нищо не прави. Ще си вземеш ли нова кола и да я оставиш на улицата при тези кражби? Няма да го направиш, а ще вземеш кола, от която няма да загубиш много, ако я откраднат. В София коли за по 1000 лева няма
отговор Сигнализирай
27
До Край
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Живял съм на 4 различни места в София през последните 10 години и горе-долу на всеки 10-12 човека се пада по една кола. В ЕС колите са в пъти повече. Сега, където живея колите са най-много - цели 6 коли за 24 човека, т.е. по една кола на всеки осем човека.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Е айде да видим, ако направят градския транспорт безплатен, дали няма да намалеят замърсяването и задръстванията. Ей така за пробата 1 месец. Пък после пак да си мислят сложните схеми със стикери и лепенки, ако не ги е срам.
отговор Сигнализирай
25
Край
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Бедните софянчета се борят за правото си да се издушат от кюмбета и самоходни кюмбета .
отговор Сигнализирай
Новини