IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Опровергават данните на AirBg за мръсния въздух в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Прах
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Мога само да кажа че всеки шофьор би усетил за какво става въпрос, ако махне филтри на купето и отвори прозорците, разбира се, ако му е хладно да си пусне парнотот. Така ще се разбере немислимото замърсяване от автомобили, всякакъв вид. Настилката на много места е с петролен цвят от наслояването на мръсни елементи по платната, отново от автомобилите. Спрем ли колите, ще дишаме много по-добре в големите градове.
отговор Сигнализирай
28
Скептик
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До доктораТо имаше един рок идол който филрираше и стерилизираше всичко което диша, пие, яде, ака и пкае и това сигурно са го научили доктори, ама същите го умориха
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
В София има изключително много влошена организация на движението и паркирането сравнено с годините до 1991 година. Резултатът е задръствания и изкуствено предизвикано по-голямо замърсяване от автомобилите. Въпреки това автомобилите си остават пренебрежимо малък замърсител, вкл. и за азотния диоксид. Средната годишна норма не е приложима в този случай, а и замърсяването не се мери зад ауспуха.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Не няма замърсявне, само дето кучето като седи 5 мин. на терасата и мирише после на бурия, а прозорец ако отвориш у вас става на екирисаж (буквално) незнам какво горят мизерниците.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
"Връщам се от Германия"Пък аз живея в Германия от 20 години. И ти казвам, че в Германия никой не бълва от колата си ЧЕРЕН пушек. Върнах се с колата до България и още на първия светофар бях пред драйфане. Пълни глупости, че карат същите коли като нас. Най-малко Евро 4 ти трябва за да припариш до града, а в България масово се карат супер стари дизели с неизправни DPFи и т.н.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Принципно при колите с изправни катализатори и филтри, дизеловите не замърсяват повече от бензиновите със същия евростандарт с изключение на азотните оксиди, т.е. като цяло дизеловите замърсяват по-малко от бензиновите. При откраднати катализатори и т.н. с азотен диоксид най-много замърсяват колите на газ, следвани от бензиновите и дизеловите.
отговор Сигнализирай
23
шматка
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Д р ИсняАко пък си сложиш устройството в ауспуха на колата пред теб ще покаже 1400
отговор Сигнализирай
22
Д-р Исня
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Имам устройство, което "уж" чисти въздуха в колата, но това, което поне е видимо от него е концентрацията на 2.5 микрометра частици на кубик, която излиза на дисплея. От 20 като тръгна, на първия светофар скачат на 400 или като карам за някой друг. Това е 70 процента от времето, в което съм в колата. Тази Тодорка да фане да диша дълбоко доде я свият гърдите!
отговор Сигнализирай
21
Скептик
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До последнияВръщам се от Германия. Там карат същите коли като нас. Няма да си ги сменят. Който дими и замърсява кат да си го санкционира. Другото са празни приказки.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Абе само погледнете кво излиза от ауспусите на колите. Човек който е ходил по белите страни веднага може да направи сравнение. На светофар ако си с отворен прозорец директно ти бълват вътре от черния дим. Тва чудо го няма никаде в нормалните държави. 30 годишни дизеляци бълват ЯКО кенсър, после що въздуха в София е замърсен.
отговор Сигнализирай
Новини