IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Железничарите отвръщат на удара


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

344
някой
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Защо ли ми се чини че всички трябва да ги подкрепим!Просто този транспорт е най-евтиният и най-сигурният!В цял свят железниците се дотират от държавата!Не искам да се спират влаковете!Не искам да се взимат картите на пенсионираните железничари!Как може военни и полицаи пожизнено да ползуват преференции а железничарите не?!
отговор Сигнализирай
343
Напуснал България
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Мирише ми на предсрочни парламентарни избори. ГЕРБ си отива. Това е началото на края на мутрафоните.
отговор Сигнализирай
342
пътуващ
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
и защо никой от тях не говори ,какво се превозва от братският ромски народ в тези влакове ,как продават вътре *** сякаш е битак ,а от тях се вземат стотинки за пътуване на доста прилични разстояния 50 100 км.май да си кондуктор и началник влак е по доходно и от пътен полицай
отговор Сигнализирай
341
за 339
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Недей на сравняваш България със САЩ, защото нямат почти нищо общо. Там влаковете и до ден днешен си превозват товари и пътници. А развитието на автомобилния транспорт е заради евтиния бензин. Там след поскъпването на бензина цената стана долар за литър. В САЩ никой никога не е тръгвал нещо да разрушава без ясна идея какво да прави после. Железопътните им линии са си били, частни и са претърпели загуби от развитието на автомобилния транспорт, това е различно от ситуацията тук.
отговор Сигнализирай
340
18
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Бойко Борисов прави реформа--- СТАНИ ДА СЕДНА !
отговор Сигнализирай
339
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Приватизация на БДЖ означава частниците да ликвидират БДЖ за скрап както направиха с Кремиковци, за да пуснат частни автобуси и таксита на кожодерски цени.
отговор Сигнализирай
338
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
САЩ са пред фалит , а ние се равняваме с тях, ало
отговор Сигнализирай
337
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
гробарите тафнаха вагоните,ся не могат да продадат бдж,щот сименс си искат парите....и сеч по българите-е това е българското пра....вителство
отговор Сигнализирай
336
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
Да се закрие БДЖ-то веднага и да се дадат линиите на концесия на частни фирми - това е единственото икономически правилно решения. Какви са тея полувинчати мерки. До кога ще храним 13000 души без никакъв смисъл?
отговор Сигнализирай
335
18
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Кое е правилно управлявано от ГЕРБ вече 2 годинки, освен че комунисти се заменят с ГЕРБЕРИ , реформата е стани да седна...
отговор Сигнализирай
Новини