IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Железничарите отвръщат на удара


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

314
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Имах в предвид НАВСЯКЪДЕ . В САЩ са на печалба защото са частни. Ако БДЖ беше на нивото на например немските железници сигурно не на загуба ами и целият народ да работи за тях намаше да ги изхрани ..... толкова са неефективни.
отговор Сигнализирай
313
T.N.T.
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
DRUGARKI I DRUGARI (EEI POTEKOHA VI LIGITE--POZABAR6ETE SE)--KOI OT WAS DARJI NA TROTOARA--PARDON--WIE STE SAS ZAMACI I IMENIQ,TA--KOI OT WAS DARJI W IMENIETO SI--150 KOLI,NA KOITO SAMO PLA6TA DANACITE I NE GI KARA?...AAA 6TOM DRUGITE 6TE PLA6TAT MOJE.--WIE I BEZ TOVA ...WSI4KO WI E NA GIOVE4,NALI STE GI "NADIPLILI"--NQMA DA GI RAZDIPLQTE Q.NAVREMETO SLOJIHTE KOSTOV I SAMO WAR6EEHTE SLED NEGO--DOBAR UROJAI,NALI.SEGA BOIKO I PAK GU6A...HEM WIE DOBRI4KIHEM MILIARDITE WAV WASNIE NESVA6TAME.
отговор Сигнализирай
312
иван
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Така е като гласувахте за ГРОБ.Чакаха да минат изборите много обещания а сега съкращения мизерия и бедност.Да ви е честито сами си избрахте тая некадърна и продажна власт.
отговор Сигнализирай
311
до 305
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Хубаво,разбрах,само не разбрах кондукторите ли са тия дет пикаят и *** из влака,че мирише на урина и ***,нали се сещаш ,че и последен модел на влак да пуснат,след 2-3 дена на повечето седалки ще бъдат гордо извезани имената на Ромео и Жулиета(иван и мара,петко и спаска),я с химикалка,я с джобно ножче,това,че собствения ти автомобил е на 1 година,а прилича на 15 годишен такъв,говори само и единствено за самия теб...ок,разбра се,че железниците работят на загуба...кажете поне ЗАЩО
отговор Сигнализирай
310
ентъртейнър
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
До 309Ако знаеш английски,немски, италиански или френски можеш да прочетеш - всяка година железниците им са на загуба и се дотират от държавата. Пробвай и с испански. Ако пък можеш да разбираш резолюции, събрания на Съвета на Министрите към ЕС и тн. ще откриеш и какво според ЕС означава "публична услуга" и защо по изключение държавата може да дотира такива предприятия без да нарушава конкуренцията.Но като чета обосновката ти - "не е вярно", едва ли ще имаш възможност да извършиш горецитираното
отговор Сигнализирай
309
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Там където се работи никой не иска да остава. Факта, че в държавния сектор всеки иска да остане на каквато и да е цена говори че не се работи там.
отговор Сигнализирай
308
трезвеник
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Въпрос към всички мишоци, плюещи БДЖ (сякаш това не е фирма, а Доган, Станишев, Царя, Боко и прочее народни изедници): Защо фалиралата Гърция, която е поставена под огромен натиск и от ЕС и от Световната банка /евреите-илюминати, разбирай!/ и дума не дава да се издума за раздържавяването на нейните железници, летища, енерго, ВиК и прочее стратегическа част от националната им икономика? Защо ??? Къде са приватизираните български държавни фирми- Балкан, Кремиковци, ВМЗ, БТК и т.н., а милиардите..
отговор Сигнализирай
307
за 305
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Аз съм пътувал с влак скоро и мога да кажа, че нашите влакове определено не са на нивото на западна Европа. Държавата ни също!!! Аз за шалварите - това не е довод. Всеки може да пътува с каквото иска стига да си купи билет. Но ти нищо не предлагаш. Това е проблема. Ти виждаш проблеми, но не предлагаш решение. Предлагаш унищожаване, но нищо повече. ЕРП-тата като станаха частни какво се подобри? Нищо. Освен, че тока поскъпна.
отговор Сигнализирай
306
22
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
То за ЖП-то е ясно , ама и в Пристанище Варна е същото. Държавно, работят много хора с големи държавни заплати, докерите взимат по над 1500лв. заплати. Краде се нафта, прави се контрабанда. Е докога ? Няма ли да го давате вече на концесия ?
отговор Сигнализирай
305
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Цитат : "Навсякъде по света железниците са на загуба, защото железниците не са просто предприятие, а публична услуга, която държавата се задължава да осъществява - тоест да организира превоз и до последното село на последния баир."Нито първото е вярно нито БДЖ организира такива превози.
отговор Сигнализирай
Новини