IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Железничарите отвръщат на удара


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

304
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Защо ли ми се струва,че всичко ще се окаже буря в чаша вода?Една национална стачка за да има,е необходима подкрепата на целия народ,а тук като чета коментарите ми се струва ,че народа никога няма да е единен и затова управляващите си правят това което им скимне!Няка кой образно да им тропне с юмрук на масата!Нито народа,нита синдикати,нито опозиция!
отговор Сигнализирай
303
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Чета лозунга от снимката-"търпението свърши". Търпението ви трябваше да свърши преди изборите.Сега 2000 от вас ще дойдат при нас-прецаканите от мутренското управление.Но вие няма да сте последните,а ПОРЕДНИТЕ. Е след 2 години-пак за мутрите.
отговор Сигнализирай
302
...
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
kak nqma da e na zaguba kato horata ne iskat da izpolzvat gnusnite ni vlakove, koito ako ne sprat bez prichina za pone 1 chas v nishtoto, to shte se zapalqt. Maitap li si praite, kakvo ochakvate ?!?!?
отговор Сигнализирай
301
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Всички, които ревете срещу реформите в БДЖ едва ли сте пътували с влак скоро, особено регионален. Варна - Шумен е пълен единствено с шалвари. Влаковете се разпадат по шевовете, пропити от миризма на урина и цигарен дим. Кондукторите не успяват да се справят с муфтажиите, които пътуват на аванта. За това пък в управленията са си много добре. Но подкрепям коментара с българската народна мъдрост за кладенеца и плюнката. Първо се изгражда инфрастуктурата и после се пренасочват кадрите.
отговор Сигнализирай
300
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
И аз не разбирам защо тряваше да го правят явно и да слушаме как вият комунистите. Слагат един нормален директор и ги махат постепенно за 3-4 месеца. Ясно е че не трябва да живеят на гърба на другите . Като не могат да работят на печалба просто загиват. Такава е елементарната и работеща логика.
отговор Сигнализирай
299
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
В МОМЕНТА СИНДИКАТИТЕ АКО НЕ ЗАЩИТАТ БДЖ.ТО СЛЕД ВРЕМЕ НЕМА КОЙ ДА ЗАЩИТАВАТ.
отговор Сигнализирай
298
ентъртейнър
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Навсякъде по света железниците са на загуба, защото железниците не са просто предприятие, а публична услуга, която държавата се задължава да осъществява - тоест да организира превоз и до последното село на последния баир.Иначе е хубаво и, че деца на железничари, които са най-лабилни, ще усетят истинския живот, този отвъд телевизора, отвъд вожда-слънце и тн. Очевадно е, че това усещане без образование не се реализира - тогава с бой или уволнения - както се учат малките деца.
отговор Сигнализирай
297
до големи мишки
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
от много години БДЖ е на прицелумишлена компанията се потапя към дънотосъбудете се най после
отговор Сигнализирай
296
До без име
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
***,научи се пишеш грамотно!Пише се удръжки ,а не ОТдръжки!Ако имаш предвид дръжките на Тиквата и Пицата тогава пиши от дръжките!
отговор Сигнализирай
295
за 297
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Да, но въпросът, защо никое правителство не взе мерки против това, че работи на загуба. Нали е държавна компания? Къде е инвестиционната програма? Къде е разследването против тези които са вършили злоупотреби?
отговор Сигнализирай
Новини