IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Стачката тръгна, влаковете - не


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

126
лзохман
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Ей герберчета, много ви е къса паметта.От 1.01.2012г. трябваше турските тирове да се качват на границите и да пресичат България с влак.Боко и новото министърче да споменават нещо такова?Радо те пътническите превози пак ще останат държавни и пак ще се дотират.Тук далаверата е да продадат товарни превози, коити носят пари.Сега са се намесили големи играчи дето се ботят с нафтовото лоби.
отговор Сигнализирай
125
Томас
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
103Часника е експлоататор защото НЯМА държавни органи, които да му съдерат *** от глоби и да го научат да спазва законите. Те ги има, но нищо не правят.
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Za da niama za v badeshte kupeni s darjavni pari vagoni...***!
отговор Сигнализирай
123
тим
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
някои хора много искат да видят бдж в частни ръце да не си мислите че тогава ще станат по добри не напразно в света железницата е държавна в френските работят 15 човека
отговор Сигнализирай
122
Ристо Мотористо
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
...дайте се га всички дружно да работим да има пари да се наливат в бездънната яма БДЖ, те до кога си мислиха че ще продължава това.....
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
115 - Оооо! Простият гербер започна да обижда на "***":) Нормално е! Все пак изхождаш от собственото си състояние:)) Не мога да те утеша! Простотията е природна аномалия!:))))
отговор Сигнализирай
120
Само мнение
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Най-големите тарикати и мързеливци работят в синдикатите. Изпълзяват от луксозните си бърлоги, пардон "кабинети" да имитират някаква "работа" и да си получат тлъстите заплати.Те са НЕДОСЕГАЕМИ, ЗА ТЯХ НЯМА СЪКРАЩЕНИЯ и ОТГОВОРНОСТИ. Изживяват се като менторипо всички въпроси. *** от класа! Няма ли кой да им потърси сметка с каквозаслужават заплатите си?! Каква е ползата от тях? Аз не виждам такава.
отговор Сигнализирай
119
Гербер
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Алоо, пишещите платени комунисти -преди две години не караха влаковете от герб. Машинистите бяха от станишевата чета-нека да си видят сега плода от управлението и разсипията, която оставиха във всяка област.
отговор Сигнализирай
118
ръфляк
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Ей, тиквопатията няма свършване и май е много заразна?! Що не изхвърлят първо шефовете на БДЖ след като са допуснали фалит на предприятието, а след това да съкращават работници. Май шефовете за застраховани от герберасите, че няма да бъдат уволнени. Явно наистина се търси принудително фалиране на БДЖ,за да може някой да го цуне през офшорка с държавни кинти? Що ли липсват 1200 нови вагона, купени с държавни пари и кредити?
отговор Сигнализирай
117
тим
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
жал ми е е а децата и за тяхните родители с какво ще ходят на училище като им спрат намлението за патуване първо че им спрат влаковете ще оствят да патуват по 1 2 влака но на цял билет а не на половин както беше досега
отговор Сигнализирай
Новини