IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Несработена стрелка причина за дерайлирането край Клисура?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
извинете,моля,благодаря:кантонера притяга ръчно болтове&гайки или рапидни винтове скрепящи релса с траверса чрез подложка,на постовия стрелочник (кабинка с апаратура край стрелката) е позволено да борави с "превключване стрелка" или смазва плъзгалките (подложки с частично издължена плоска част в\у която лежи или се движи езика)
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
светофора пред машиниста или пък червено с мигаща бяла под нея или подчинен на "черв.шапка" му дава ръчен сигнал при светофара който е четвърт км преди да стигне 1-та стрелка да намали до 25км\ч,инак при повреда отразена на табло му същия подчинен трябва да иде лично да иде&я огледа на място&му докладва, живиЗдравиЩастливи
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
->където е ел.мотора който чрез пиньони задвижва косвено лостовете теглещи или бутащи езиците (ляв или десен) на стрелката & апаратурата в канцелария му би му позволила да борави с нея +визуално след като се убеди той след като излезе &огледа коловоза чист ли е от какво да е релс.прев.средство &ще може да светне зелен светофор на табло пред него & пред машиниста преди стрелката, а ако апаратурата се е повредила или част от коловоза е зает от някакво жп прев.ср-во то му светват з жълти лампи на->
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
в т.нар.жп стрелка (където се съединяват 2 или повече коловоза или съответно един се разклонява на 2 или повече) има подвижни релси със горна скосена част т.нар. жп език която позволява плътно да се опре до вдлъбната част на т.нар.раменна релса & реборда на колооста опирайки се там поема след нея по свободния коловоз, принципно първо при дежурния ръководител движение (с червен пресечен конус шапка) в гарата щом е прилепнал плътно езика до рам.релса ще се отрази това в кутията до начало стрелка->
отговор Сигнализирай
9
някой си
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
то ако не е плътно допрян езика до раменната релса няма да даде контрола на апарата на дежурния в гарата ръководител движение и няма да светне поради това зелено на светофора, има нагревател при основа релса но дали е бил наличен и изправен и включен и с нужната мощност не зная , действа се и с ръчно чрез лопати и киркоподобни инструменти и лостове за махане на лед и сняг
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Държавата е несработена
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
"Несработена"? Къде сте учили български език, г-н Велков?
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До SDАхмак, железопътната стрелка е част от железопътната инфраструктура и тя е собственост на друга компания. Какво общо има БДЖ
отговор Сигнализирай
5
EU
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
4
SD
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Абвеатура е ясна ,,БДЖ,,-,,Боже ,Докарайме Жив,, .За , огромно съжаление е така .
отговор Сигнализирай
Новини