IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

За 10 дни – 14 трупа на пътя. Как да спрем войната?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

90
ля ля
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
искат хората да удволетворяват желанията и амбициите си а държавата ги възпира! трябва да има равновесие и правота в държанието на органи към които е логично гражданинът да има доверие! доверието липсва обаче! за това тези всикчите правилници трябва да бъдат още по-сериозни за хората наричащи се себе си класа! всичките куки трябва да бъдат проверявани постоянно и да КОНТРОЛИРАТ ВСИЧКИ - не само тези които са безпомощни и които им харесат - защото всички знаем че спираме който си искаме :)
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
И по какъв начин ще накарате човек който смята,че законите са за ***,балъци или некви долнопробни *** пък той е тарикат,баровец да не нарушава законите.Да кажеш на гората да не расте..
отговор Сигнализирай
88
БМВ фен
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 17
Само *** се съобразяват с правилата. Истинските мъже караме както си искаме и както ни е кеф. И никакви санкции няма да ни спрат, разберете. Защото ние сме достатъчно умни, за да знаем какво да направим, за да не ни пишат актове.
отговор Сигнализирай
87
Реалист
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Една типична безмислица на КАТ е ограничението на скоростта, когато даден участък от пътя е в ремонт. Малко са случаите, когато по-ниската скорост има смисъл. В повечето случаи би трябвало да се вдигне разрешената скорост, защото е безопасна и няма да се получават задръствания. Това най-често важи за многолентов път, където от примерно три или повече ленти в една посока, се преминава към движение в една или две ленти. Но в България нещата се правят по съветите на КАТ и проблемите веднага ги има
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
горивото 10 лв за литър и проблема сам се решава-има влакове там да се вози народа-по магистралите само велосипедисти
отговор Сигнализирай
85
Реалист
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Един от начините да се намалят значително нарушенията по пътищата, както и катастрофите, загиналите и ранените, е да се увеличи разрешената скорост, колкото и странно да звучи това на някои. В момента знаците в България масово не отговарят на пътните условия и са предпоставка за много нарушения и катастрофи. Пълно е с безмислени ограничения на скоростта, които никой не спазва, но така се обезмислят и ограниченията, които са важни и трябва да се спазват, което води до катастрофи и загинали.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ИкономикатаА не пропускаш ли още няколко участника в играта, съзнателно или не?
отговор Сигнализирай
83
До 101
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
За да има ефект глобата, трябва да е процент и то голям от годишния доход или от цената на автомобила като нов. Иначе 50-100 лева няма да спрат повечето джигити, а още по-малко къркащите или друсащите се. Друг е въпросът, как точно ще става това. Нали се сещаш, че за глоба от няколоко хиляди или десетки хиляди ще се търсят адвокати, ще бъдат циркове и т.н.Остава само отстрелът на място, ама той все още е забранен. А и отстрелваните може да отвърнат на огъня.
отговор Сигнализирай
82
Икономиката
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А защо да я спираме войната по пътищата. Знаете ли колко много хора ще останат без работа, ако катастрофите намалеят - работата в автосервизите ще намалее, автокъщите ще имат по-малък оборот, медицинските работници също ще имат по-малко случаи за разглеждане, както и фармацефтичните компании ще отчетат по-малко приходи.
отговор Сигнализирай
81
Реалист
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
От няколко месеца тече една пропагандна кампания на катаджии и подобни на тях, които ни внушават, че жертвите на пътя щели да намалеят, ако санкциите станат още по строги. Досегашният опит е доказал, че където се реализират идеи на КАТ, нещата значително се влошават и КАТ пак се намесва, доразвива идеите си и става още по-лошо и така до безкрая. Така и не се разбра, че КАТ не трябва да пишат законите, а трябва да ги изпълняват, а сега е обратното, КАТ пише закона и не го изпълнява.
отговор Сигнализирай
Новини