IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Жп линиите край Хитрино са от Руско-турската война


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

94
:)
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
варна-кардам повечето е на бет.*** едните с мет.подложка с ъгъл 1:2о под релсата ,а другия модел със същия ъгъл придаден още при изливане на траверсата пак преди ~половин век; от сев.добричка гара до рум.граница от години кара с 4о(з пъти под проектна скорост) щот на места елемента свързващ въпр.подложка с траверсата бе изтънял, та се наложи да се вади ръчно &в отвора да се налива епокс.смола&пак да се слага той там,като се мери междурелсие дали отговаря на нормата,живи&здрави
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
"Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине"Гениий !! То по тази логика - никога няма да стават инциденти. То като е работело, пак ще работи.Дървен Философ!
отговор Сигнализирай
92
без значение
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Мисля, че не жп линията е виновна, а немарливостта човешка. Щом толкова други влакове са минавали безопасно по тази линия, можело е и този влак да мине, но е нужен акъл. Ако вагоните са се откачили, би трябвало да си продължат пътя по линията, а това не е станало. Значи влака се къса, след като влака дерайлира, а това е станало от по висока скорост и преминаване в друг коловоз(трябвало е да даде път на друг влак,така го обясняват), нещо тук шикалкавят. Допускам, че това не е било в синхрон.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
положени са от 1932 през 1956 са добавени други
отговор Сигнализирай
90
Иво ама кой?
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Иво Петров ще се отърве със сигурност,както и генералния директор.За съжаление загиналите хора не могат да се върнат,заради такива като тези двамата.Ако прокуратурата им провери благосъстоянието ще им завидят доста министри от ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
89
Иво ама кой?
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Та става въпрос за механизация която трябва да поддържа железния път,същия който е в Хитрино.При извършване на ремонтите на машините се извършват големи кражби и злоупотреби.Частите за тези машини са изключително скъпи.Там ако се разрови прокуратурата ще открие част от проблема.Иво Петров отдавна плаче за затвора,само че няма кой да му потърси отговорност.Всички са в кюпа.А бисер Минчев е един некадърник който защитава интересите на тези които му дават заплата-НКЖИ.
отговор Сигнализирай
88
Иво ама кой?
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Тази секция никога не се е занимавала с толкова много жп механизация, и са изключително некадърни, но Иво Петров директорчето го държи ГЕРБ.Същия образ разби две механизирани звена прехвърлени от закритата плевенска секция.Назначи свои хора,верни крадци и започна да чисти неудобните.Същия има фирма която работеше на Дунав мост при Видин.Освен това караше работниците от жп секцията да работят безплатно във фирмата си,лъжейки ги че това е за НКЖИ.Е как це откажеш да изпълняваш...
отговор Сигнализирай
87
Иво ама кой?
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Технологията на работа е че всяка година се прави най-вече текущо поддържане на жп линиите с жп механизация.Задачите на това поддържане да възстанови жп по ос и ниво.Основни ремонти се правят със цел да се краде от приближени фирми на Милчо Ламбрев.Всички знаят коя е тази фирма-Рубикон.Преди машините за ремонт бяха разпръснати и цяла България по жп секции и работеха равномерно.Последните 4 години разбиха тази организация и прехвърлиха техниката в една незначителна жп секция-Враца,заради И.Петров
отговор Сигнализирай
86
да не знаеш по добре
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До ЖП инж.И какво като е правено нещо?Подбивано е от ТПМ 07-325 КОЯТО Е ЗА МУЗЕЯ и на която UVA И RVA не работят.Предполагам жп инженера знае за какво става дума.В този участък през последните години е подбиван жп от тази машина.Ако си жп инженер сигурно знаеш как работи тя.
отговор Сигнализирай
85
tragedy_ili drugo
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
това не e само тrагедия, а безотговорност на държавата по отношение наж.п транспорта, бдж е оставена на произвола на съдбата за сметка на други харчове, някой от държавата или от президенство до мин.съвет трябва да поеме отговорност за трагедията и опасните товари, движещи се по страната, без контрол, наблюдение, обучение на машинисти, липса на предупреждение на гражданите, по същество не е инцидент, а престъпление
отговор Сигнализирай
Новини