IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Жп линиите край Хитрино са от Руско-турската война


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

84
ЖП инж.
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
В АНГЛИЯ МНОГО ЖП ЛИНИИ СА ПОСТРОЕНЕ ПРЕДИ ПОВЕЧЕ ОТ 200 години. Е , КАКВО ЛОШО ИМА,ЧЕ Е ТРАСЕ ОТ БАРОН ХИРШ. ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА,ЧЕ НИЩО НЕ Е ПРАВЕНО ОТ ТОГАВА . САМО ЛАИЦИ МОГАТ ДА СЕ ИЗКАЗВАТ НЕПОДГОТВЕНИ.
отговор Сигнализирай
83
Надежда Иванова
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Не дай Боже, този следовател да има нещо общо с разследването! Добре, че е бивш!
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Странно - думата "траверса" е цензурирана.Защо?
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
През 1958-60 г. релсите по линията били подменени и положени на струнобетонни ***, през 1960-64 г. участъкът Синдел - Варна бил удвоен, а по-късно, във връзка със строежа на пристанище Варна - запад трасето между спирките Тръстиково и Страшимирово било изменено и удължено с 2км. През 1988 г. линията Русе - Варна била електрифицирана.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
ПО-ТОЧНО ЛИНИЯТА Е СТРОЕНА В 1866 Г., НО САМО ПРИМИТИВ БИ ЧОГЪЛ ДА СИ ПРЕДСТАВИ, ЧЕ ОТ ТОГАВА ДОСЕГА НЕ Е РЕКОНСТРУИРАНА,всъщност много пъти жележзият път е подновяван, на практика е изграждан отново., както и всички останали железопътни линии.
отговор Сигнализирай
79
Иво-Разград
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До малоумния автор на статията. Трасето на линията е прокарано през XIX в.
отговор Сигнализирай
78
Берлин
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Още вчера писах, че това 100% се е случило поради пълно незачитане на инструкциите за сигурност и безопасност. Релса от Руско-турската война, която не е ремонтирана никога, брутално превишена скорост, скъсана връзка между вагоните... и както винаги в БГ, никой не е виновен.
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Влака "лети" . С не повече от 80км/ч.Защо да намалява скорост, като не е гара?! Връзката е разрушена пети и шести. Не са стегнати кайките явно. При студ тра'версите се стесняват, при топлина се разширяват.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Специалистите и техническите кадри от НКЖИ, бяха или съкратени или смачкани ОТ ИЗДИГНАТИ НЕКАДЪРНИЦИ НА МЛАДЕЖКОТО ГЕРБ-ЖЕЛЕЗНИЧАРИ.ДА, има такава организация в НКЖИ.В момента в НКЖИ безчинства бандата на генералния директор Милчо Ламбрев с помощник Иво Петров-директор на ЖП секция Враца, и тяхната любима фирма на инж.Севдалин Вълнаров-"Рубикон".Всички поръчки се печелят от РУБИКОН
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Няма машинист който да влиза в стрелка със 70-110 км.в час. Това не е шосе, при релсовия път всичко това е фатално.Нещата са по дълбоки и странични за нещастието-преди 5 г.беше закрита ЖП СЕКЦИЯ-ШУМЕН която отговаряше за този участък.Беше закрита и жп секция Варна.Съответно бяха закрити участъците със работниците по подръжка на пътя.А ГЛ.РЕВИЗОР НА НКЖИ Е КАЛИНКАКато продължение на горното, още по-трагично е състоянието на Варна-Кардам.
отговор Сигнализирай
Новини