IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Над 70% от колите, които караме – тийнейджъри


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
retro
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
от 10- 15 години седалките са отвратителни,дървени скамейкии като на сименсите в бдж
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
12% от колите в България са на възраст до 5 години и се карат най-много, т.е. на практика 15-20% от колите, които се движат в някакъв момент са на възраст до 5 години. Хайде за тях да коментираме, а не за колите по на над 20-30 години, които в София са примерно 5-10% от движещите се коли в същия този момент на засичане.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
meh Дупница и Горубляне са за тотланите балъци с извинение - който иска истинска кола и знае език си я купува сам отвън, а не напудрена, с превъртян километраж и с не знам колко удара от местните джамбази. Аз лично го правя вече 3 пъти
отговор Сигнализирай
61
Реалист
преди 8 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
На всичките ми познати с дизелови коли им откраднаха катализаторите, а МВР нищо не прави. Как да поддържаш колата в случая катализатора, когато ти го крадат през ден?Учудващо е, че почти всички пишете само за някакви много стари коли, а не виждате, че нещата са много различни. Примерно в София, старите коли, които се движат редовно и за които пишете са относително малко, примерно почти колкото в Амстердам.И не виждам как възрастта на колата е предпоставка за произшествия на пътя.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Тук се шири мнението, че е по-добре да си купиш кола от Дупница, вместо от оторизиран търговец. Сега нали ви е ясно вече, защо няма да успеем да се оттласнем от дъното? Защото масово хората не искат! Гот им е в мизерията...
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 14
Хора, кой ви излъга че новите коли били нефелни? Това е клошарско мислене.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
В старата кола, това че седалките още не са се скъсали, не значи че в добро състояние и не замърсява въздуха. Катализатор, фап или разни други филтри карат до към 250-300 хил.км макс. Само да не каже някой, че после е свалил запушения фап и е сложил нов, който е по-скъп от цялата кола! Да не говорим, че тук влиза всичко с превъртян километраж и новия внос е поне на 250 хил.км, а много често и на двойно повече. То колата ако е била хубава, западняка е щял още да я кара.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
правилото е че не трябва да караш кола по-скъпа от годишния ти доход :) От там нататък смятайте кой, как и защо кара стари коли. А че по-новите се правят с цел планирано остаряване и бракуване го знае всяко хлапе...
отговор Сигнализирай
56
пак аз
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
хубави са като се поддържат и като всичко им е на място, въпросните ми 2 коли като са на 110к едната и 120 другата с всички възможни катализатори и т.н. какъв им е точно проблема? А да... това не важи за "чипосани" дизелови печки
отговор Сигнализирай
55
ДА
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Когато бях тийнейджър купиха ми пейджър@
отговор Сигнализирай
Новини