IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Вариантите: Две платна, "Струма" далеч от Кресна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
1000 човека се били включели в дебата за магистралата?Значи магистрала скоро няма да има.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
какво значи по същестуващото е79? да минава през града ли?? айде стига глупости, заради няколко собственика на капанчета по пътя.Статият път трябва да остане алтернативно трасе, ако ще се прави магистрала, да се прави както трябва.
отговор Сигнализирай
17
Истината
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Засега е ясно, че евтиното излиза по-скъпо, т.е. ако с цел криворазбрани икономии на средства, се използва сегашният път за част от магистралата, в крайна сметка това ще ни излезе по-скъпо. Също така по-скъпо ще ни излезе, ако магистралата я направят пак с две ленти в всяко платно плюс аварийната, а ен с три ленти плюс аварийна лента, както трябва да бъде, но по-досегашния опит с ГЕРБ, явно пак ще се претупа работата, за да може ББ да се тупа в гърдите като реже лентичката на всеки километър маг
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
От кулата надолу също е дефиле но магистрала ИМА. До О.Левкада има 57 тунела от който някои доста дълги, след всеки тунел веднага следва виадукт някой високи над 50м.Един от тунелите минава под морето. Четири ленти ,лед осветление, табели, sos телефони абе направено!!! не си спомням на каква надморска се намира но със сигурност е високо в планината. Като шофьор искам да се запази алтернативния е79 през Кресна а да се изгради нова магистрална отсечка там където позволява земята.ЖИВОТ=БЕЗЦЕННО
отговор Сигнализирай
15
Алтернатива
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Според мен трябва да се избере вариант, при който сегашният път остава като алтернатива на магистралата, която трябва да минава някъде другаде. Къде точно не знам, за това си има специалисти. Те да кажат, а не политиците от ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Все още не мога да разнера кое налага избирането на изтния вариант който обикаля през десетки села и баири и е на около 700 метра надморска височина пред възможността да се разшири сегашното трасе
отговор Сигнализирай
13
шофьор
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До Handel10 кебабчийници на селски бекове не представляват местния бизнес. Има други начини да се развива бизнес и туризъм. Магистрала трябва да има. Не е нужно да умират десетки хора годишно, за да вървят кебабчетата.
отговор Сигнализирай
12
:):)
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
е, изплюхте камъчето, просто далаверата ще умре като стане магистралата, алъш вериша ще секне по сергиите крайпътни с менте кебапчета и килоти.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 22
Такава магистрала въобще не трябваше да се състои. Това е извиване на ръцете на държавата от страна на водачите на автомобили заради засиления трафик. Бат Бойко разбира се го използва, за да си прави пиар и да вземе някой лев.
отговор Сигнализирай
10
Handel
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
Като им гледам физиономиите всички са зелени, че чак позеленяли. Проблемът им е да не минава магистрала в близост или през селото, че да могат да си пресичат пак като селяни т.е. както им падне. И въобще не се замислят какво става с малките градчета и селата, когато вече не са на главния път - просто умират за някоя и друга година. За справка - Ябланица.
отговор Сигнализирай
Новини