IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Експерт: Колата е стреснала шофьора на "Тракия", сбъркал е


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

83
един
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До ГанчоДа не гадаем, но по думите на водача на автобуса, той е завъртял волана на ляво и вероятно после веднага на дясно. При висок център на тежестта е нормално автобуса да се обърне/пробвайте с личен автомобил, с ниска скорост тази маневра и ще видите, как действуват инерционните сили/.Не оневинявам водачката на автомобила, но за мен при този страничен удар, реното не може да обърне автобуса. Просто е въпрос на ситуация на внезапен стрес за водача на автобуса,за което не може да се обвинява!
отговор Сигнализирай
82
Ганчо
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Младежа е изпуснал волана след удара и се е хлъзнал по банкета и се е обърнал. Колата от снимките го удря в средата на височина до 1,20м. За да обърнеш такъв автобус удара трябва да е доста по-високо за да измести центъра на тежестта и да го-обърне. Колата е смачкана отпред в дясно и вероятността задна гума на автобуса да е минала през реното е практически нулева. Колата е след катастрофиралия автобус обърната напряко на пътя и смачкана в дясно.
отговор Сигнализирай
81
да се провери
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
33 годишният шофьор на автобуса колко години стаж като шофьор има.Къде е е карал курс за професионални шофьори и кой му е издал книжка.Защото ром в учебна кола не съм виждал.
отговор Сигнализирай
80
Шоп
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Един от СеверозападаШофьорът е работил 10 години в Испания с ТИР-ове, камиони, кранове и всякаква друга тежка техника. Овцата къркала през това време и чакала да й върнат книжката за да трепе наред.
отговор Сигнализирай
79
Върл Левскар
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Реното е със смачкана предна дясна част .Ако задна лява гума на автобуса го е настъпила е това е резултата .Натиск в предна дясна и отклонение надясно . Части от секундата и ето .Каква мантинела ще спре 18т + скорост 96км .Г-н Радков да продължава да се вози на градски транспорт и да не експериментира в къщи !Лош коментар г-н Радков !
отговор Сигнализирай
78
анонимно
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Благодаря на Христо Радков. Професионалист. Но не само това. Има излъчване на чист, честен и скромен човек. ЗА РАЗЛИКА от водещата лигла, която с НИЩО не показва и един процент професионализъм като водеща. В случаи на трагедии, ПОНЕ тогава, НЕ СЛАГАЙТЕ плиткоумни лигли, нищожество...
отговор Сигнализирай
77
1
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До Анонимен-75 ,кифлата не е от герб,а собственика,на автобуса е бивш,дупетата от герб,и сега искат да натопят шофьорката на реното,ти чувал ли си,че лек автомобил,може да обърне танк,защото приблизително,автобуса тежи,колкото един танк,вината е изцяло на шофьора на автобуса.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Стресова и неправилна реакция на шофиора.Трябвало е да държи волана без да прави корекций,нищо нямаше да се случи.Стрес от преумора най вероятно. Затова трябва да се вземат законодателни мерки. На около 100 км. -10 мин задължително спира автобуса за почивка. Това ще удължи пътуването само с 30-40 минути.
отговор Сигнализирай
75
Обективен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Това, което казва Радков беше ясно още вчера по снимките, които публикуваха. Причината за катастрофата е жената с Реното, но погрешната реакция на шофьора на автобуса е довела до преобръщането му и смъртта на хората. Дали ако е имало мантинела, резултатът щял да бъде друг е спорно. С тези извити най-надясно колела, автобусът ще мине през всяка мантинела. Той е с голямо тегло, вероятно близо 15-17 тона, а не 9 тона както пишат някои. Само пътниците в автобуса тежат понече от 3-3,5 тона, отделно
отговор Сигнализирай
74
БС
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
За мантинелата е много прав. Аз като строителен специалист в Западна Европа бих дори препоръчал на някой разследващ журналист да направи разследване за качествата на мантинелите по българските магистрали. Има голяма разлика в спесификациите в EU и да магистралите трябва да се инсталират едни от най-издръжливите на удар, заради скоростта и големината на превозните средства.
отговор Сигнализирай
Новини