IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мрем като мухи на пътя! 2017-а: 682 жертви. Тази година колко ли ще са?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

80
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В момента КАТ санкционира за едно от всеки сто хиляди нарушения и според министъра и 80-те процента за това са виновни шофьорите.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен_777
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 78:Такова е било положението навсякъде по света...даже в ЕС...! Тези показатели са били в следствие на почти нулевите мерки за безопастност в тогавашните коли... на увеличеният трафик на камьони и недоразвитата пътна инфраструктура, настилка, пътна сигнализация... ! Както и слаб акцент в-у пътната безопастност и шофьорски навици !
отговор Сигнализирай
78
Анонимен_777
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ами Румъния има 3 пъти повече население от България, повече територия и скоростни 2-ро класни пътища т.н. , има по-тежки зими и повече пътища през планински терен... ! Но разбира се в отрицателните статистики гоним и далеч превъзхождащи ни страни по утежняващи параметри...Ние добавяме тъпотия към отриц. показатели, и така гоним отрицателните шампиони !
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
КАТ да кажат колко са глобените за каране в аварийната лента на магистралата?нито един, но пък дойде статистиката как "50лв глоба не плаши хората затова да я вдигнем". Не е въпроса да се плашим с цифри, ами човек като направи нарушение веднага да получи сметката. Само бързото бъркане в джоба ще го накара да осмисли поведението си.Като се правиш на състезател, бързаш, изпреварваш рисковано и видиш стоп палката ще разбереш че закъсняваш с час докато ти пишат актовете.Да ама не....
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
А през хубавото време преди 1989г средния брой жертви на ПТП е бил 1500 при 4 пъти по-малко автомобили, но тогава в Работническо дело, Земеделско знаме и т.н. не е имало заглавия от типа ,, Мрем като мухи, ***, въшки, *** и т.н.
отговор Сигнализирай
75
Истината
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Истината е, че над 95% от нарушенията са пряко следствие от липсата на контрол от страна на КАТ и така е по цял свят, където няма контрол. Тази основна причина за нарушенията никога не се коментира, а се хвърля вината върху шофьорите, което е истинно подобно, но не е вярно.
отговор Сигнализирай
74
Факт
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Този министър трябва веднага да подава оставка щом не знае, че шофьорите правят нарушения, когато неговия КАТ не контролира движението и паркирането. Не случайно при двойно по-високи глоби, нарушенията се увеличиха.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Преди 1989-та беше трудно да вземеш книжка. Теория, полигон, изпит на пътя и не ставаше да си купиш книжката, както масово правят сега. Сега и корупцията сред катаджиите се увеличи стотици пъти. Все пак главното е контрола, а него след 1989 на практика го няма, за разлика от преди 1989, когато КАТ си беше на мястото.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Преди 89-та българите масово си купуваха книжки.За 1 агне, козле или услуга всеки получаваше шофьорска книжка.Затоеа катастрофите тогава бяха повече, макар колите да бяха 100 пъти по-малко от сега!Комунизма разви корупцията до невиждани видоти.На народа явно обаче му харесва да плаща подкупи и да се урежда по втория начин.А иначе плюе че политиците били продажни :)))))
отговор Сигнализирай
71
Saldon
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
E, to do momenta sa 538 za 2018 g.
отговор Сигнализирай
Новини