До АнонименНаправо трябва да си *** да сложиш минус на 39. А 50% ***, виж ти!
отговорСигнализирай
49
читател преди 7 години
52
В края на 80-те смъртността е 1000-1300. Днес при 10-15 пъти повече коли, при многократно по-висок пробег тя е 680, значи значително е намаляла. Но в другите страни е намаляла още повече.
отговорСигнализирай
48
Българ преди 7 години
52
КАТ ги няма никакви, никакъв контрол по пътищата, как да стане иначе бе Радев?
отговорСигнализирай
Съдебната система че не им слага 10 години затвор на такива
отговорСигнализирай
45
Анонимит преди 7 години
70
До 46 И според вас кой е виновен за това, че шофьорът отново е на пътя?
отговорСигнализирай
44
Оф преди 7 години
110
Пак скоростта виновна... Съседната статия какво пише? Пиян зад волана, но не за първи път! Шофьорът-нарушител бил с 14 актаСкоростта не е виновна, а такива дето карат с по хххх-броя нарушения!
отговорСигнализирай
43
Анони преди 7 години
52
Единственото което искам от правителството е да накарат ДАИ да работят съвместно с полицията! Чуждите тираджии в България си правят каквото желаят, включително и в петък. Пътувайки посока Ябланица, карайки със 120км. Просто турчина излезе дори и без мигач. Обадих се на 112, полицията го спря и аз спрях, момчетата му написаха акт но беше за 50лв. , защото за толкова могат, а ако беше ДАИ щеше да е за 1500лв. И щеше да се замисли следващия път. Трябва да се обединят, полиция, ДАИ,прокуратура и съд
отговорСигнализирай
Тия които карат с високи скорости никога няма да спрат, освен ако глобите не станат в хиляди. По магистралите у нас си карат кой с колкото иска. Само приказки. Фаровете целогодишно у нас са излишни. Добре си беше само ноември декември, януари и февруари. Другите 8 месеца е напълно излишно. Не сме северна държава.
отговорСигнализирай
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години