IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде, а и от всички!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Примерите с Холадния са безумни - там гъстотата на населението е 409 човека на кв.км, а в България е 65 човека на кв.км. Гъстотата на населението е определяща за това дали да има ограничения за автомобилите и дали да се насърчава използването на велосипеди.
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
А как е в Норвегия, колегите от Норвегия няма ли да се включат?
отговор Сигнализирай
67
Колега
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Като шофьор, колоездач и активен пешеходец НЕ подкрепям част от промените. Велосипедистите нямат работа на тротоарите. Ако си на кръстовище трябва да слезеш. Като абсолютен компромис според мен може да бъде евентуално пресичане САМО ако има други пешеходци, заедно с тях и с тяхната скорост (напр. не повече от 15км./час). НЕ трябва да се допуска пресичане на велосипед еднолично на кръстовище - опасно е и за двете страни. Жилетката е абсолютна глупост посред бял ден. Особено лято и при изкачване.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
За първи път да прочета умно предложение от Пътна полиция
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Олеле ... Жалка и смешна работа
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Няма град по света подобен на София по брой жители и такава малка гъстота на населението, в който да има такива ограничения за движението и паркирането на колите, каквито има в София. Ограничения има в много по-гъсто населните градове и държави и там насърчават велосипедстването заради тази голяма гъстота на населението.
отговор Сигнализирай
63
Пустиняк
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Точно пообикалях Холандия. Там навсякъде е така. Но те са с няколкостотин години пред нас минимум, а и имат визия за развитие. При нас бай *** не ще.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
Забраната на дизелите не е най доброто решение. По добре да се вдигнат данъците и да има голяма еко такса. Също и да вдигнат акцизите върху дизеловото гориво. Карането на дизелов автомобил да стане неизгодно.Така хората сами ще се откажат от дизела и ще минат на по чисти и евтини горива или директно на ток.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Велоалите в София увеличиха замърсяването на въздуха. Сега с тези изменения замърсяването ще се увеличи още един път. Защо се увеличи замърсяването е ясно - велоалеите предизвикаха по-голями задръствания.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
В София никой не спазва пешеходните пътеки. Мен на Драган Цанкнов вчера един щеше да ме сгази, въпреки че има 4 камери. Никой не ги гледа.
отговор Сигнализирай
Новини