IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Смъртта на пътя: Не е само заради шофьорите!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Шофьор
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Вчера гледах как едни турци с немски чисто нови коли за по 60 бона евро на магистралата се изпреварваха и караха слалом докато стана задръстване и ги видях при размачканите им автомобили. Беше на М5 при Будапеща.Не е от пътищата, а е само от шофьорите.
отговор Сигнализирай
38
До Динков
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Е не е вярно това, че държавата има интерес от катастрофи и нарушения. Колко струва на държавата лечнието, транспорта и всички разходи около това. Проблемът е, че в България има твърде малко сигнлизаация по пътищата, табелите са малко, по магистралите липсва често посоката и в последния момент се чудиш накъде да тръгнеш.Освен това, трябва да е абсолютно забранено изпреварването отдясно и по аварийната лента. Тя е само за линейки и пътна полиция. Тези неща ако се сложат в ред ще е добре.
отговор Сигнализирай
37
Joko
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Вярно е, че водачите на МПС не са дисциплинирани, но е вярно, че пътищата са в окаяно състояние. Т.н. "маги.РАли" са подобрен варивнт на козя пътека.
отговор Сигнализирай
36
Dinkov
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Държавата в лицето на КАТ нямат интерес от дисциплинирани водачи. Логиката е колкото повече нарушения, толкова повече приходи от глоби. Превърнали са се в търговско дружество. Инвестират в камери и прибират "печалба".
отговор Сигнализирай
35
Наблюдател
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Лошите пътища комбинирани с лошо образование, липса на отговорност и дисциплина, мозъчна изостаналост на водачите и от друга страна бързи и мощни коли води до такива резултати. Не е от липсата на Тол.
отговор Сигнализирай
34
До 32
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
Преди 1989 имаше 2,1 милиона коли, сега са 2,8 милиона, от които половината почти не се използват. Средният пробег преди 1989 година беше 23000 км, сега е 9000 км. Сега починалите в болница след катастрофа, не ги броят като загинали от катастрофа.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Чужденците са най-опасните шофьори по пътищата на България, но когато шофират извън България са примерни шофьори. Българите също са примерни шофьори, когато шофират извън България. Що така?
отговор Сигнализирай
32
3M
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Време е да се обединим зад каузата "Да накараме пътна полиция да работи"!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Избиват комплекси и накрая се самоизбиват, което е естествен подбор. Лошо няма
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
В душата си българите са варвари, което исторически е известно. На пътищата само се доказват като такива.
отговор Сигнализирай
Новини