IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Смъртта на пътя: Не е само заради шофьорите!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
NN
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 3
Хората по света , първо си оправят пътищата и псла въвеждат систимите за плащане. Ние обратното - съответно парите ги няма и пътищата същите!
отговор Сигнализирай
28
още по-стар шофьор
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 15
До Стар шофьорДо 89 средно загиваха по 1000-1200г. Виж статистиката.При 15 пъти по-малко коли и 10 пъти по-малък пробег.Направи си изводи и не пиши глупости.
отговор Сигнализирай
27
Стар шофьор
преди 5 години
Харесвам 39 Не харесвам 4
Шофьор съм от 40 години. До 1989 година правилата се спазваха. След 1989 година не се спазват. Очевидно културата, възпитанието, манталитета и т.н. не могат да се сменят за един ден. Това, което се смени е, че КАТ спря да работи след 1989 година. Катастрофите в голямата си част са след нарушения, а нарушения се правят когато няма контрол. Просто е, но КАТ успя да внуши на онези 80%, че виновно е "задкормилното устройство", както се опитват да оригиналничат.
отговор Сигнализирай
26
Сержант
преди 5 години
Харесвам 42 Не харесвам 2
Скорост, безотговорност, лоши пътища. Това са причините. Не да търсите под вола теле и да ми излизате с лобистки закони за разни паспорти за автомобилите и лицензирани сервизи. Работете по горните проблеми, там е проблема.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Сами позволяваме на безотговорни типове да са шофьори! Въпроса трябва да е не кой има пари да си купи,а кой може да е шофьор!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Камери,полицаи,които си вършат работата,обществено порицание,мерки за намаляване на скороста! Това всичко може да стане,но най главното,манталитета,не се променя! Квадратни,***,български мутри и мутроподобни мотористи и шофьори с основно образование или без...!
отговор Сигнализирай
23
Наблюдател
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Емил Марков - средствата набрани от ТОЛ системата трябва да бъдат инвестирани в пътна безопасностА дано ама надалиИдеята на платените зони за паркиране със събраните средства да се изграждат паркинги, когато ги въведоха преди години, но за съжаление не само, че няма нито един изграден, но и продължаваме да доплащаме на ЦГМ средства от бюджета.
отговор Сигнализирай
22
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 9
Всъщност, пътищата ни никога не са били по-добри. Учих се да шофирам през 90-те. Помня пътищата и през 80-те. Тогава пътищата бяха много лоши, но трафикът беше много по-малко, та съответно и джигитите също бяха по-малко. Сега са джигит до джигита, мила моя майно льо.Трябват реални наказания като спиране от движение на неизправни автомобили, конфискация на автомобила при шофиране без книжка, независимо дали е на нарушителя или го е взел назаем, поне месец затвор за пияните и т.н.
отговор Сигнализирай
21
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Събрали се няколко некомпетентници и си направили "Институт по пътна безопасност". Тая Русинова е учила за секретарка. Вярно - в чужбина, но за секретарка. Какво разбира тя от пътна безопасност, та се изказва по всички медии?
отговор Сигнализирай
20
ДртПрч
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Събрали се няколко некомпетентници и си направили "Институт по пътна безопасност". Тая Русинова е учила за секретарка. Вярно - в чужбина, но за секретарка. Какво разбира тя от пътна безопасност, та се изказва по всички медии?
отговор Сигнализирай
Новини