IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътната маркировка у нас - като в пустиня: Там правила няма!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Най- големия проблем на тая държава е липсата на контрол на институцийте и хората да си вършат работата, както трябва, затова поне милион от тия дето избягаха, никога няма да се върнат, а контрол няма, защото разграбването от властимащите продължава.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
В София е масова практика, ако влизаш странично в голям булевард, след няколко метра да се забиеш в буслента и на практика единственият избор е кое нарушение да направиш - дали да караш известно време в буслента, докато успееш да се престроиш вляво или директно от страничния вход да пресечен непрекъснатата линия и да се престроиш вляво. Ако караш по правилата и спреш докато се отвори пролука, шансът да излезеш на булеварда клони към нула през деня.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Много маркировки пречат, а не помагат. Примерно Цариградско шосе в София. Където има страничен вход към шосето са наблъскали една дълга непрекъсната линия, уж за ускоряване, после няколко метра, в които трябва да успееш да се престроиш вляво, следвани от спирка и изход от шосето, а после има и буслента. Ако спазват правилата, трябва да спреш и да чакаш, вместо да ускори. което е безумие. Затова хората масово преминават в нарушение през непрекъснатата линия, където е по-безопасно, а един тук се
отговор Сигнализирай
23
Бакардито
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Тука е направо Жунгла, каква пустиня?
отговор Сигнализирай
22
Дас ис фанта
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Това милиционерче, допреди не дълго време говореше за превъзпитание на шофьорите и за изключителната вина на шофьорите. Сега му били виновни маркировките. Утре може да се сети, че пътя и кондицията на пътя също са виновни. Ама нали е ректорче на Институт, трябва някой друг да му го каже, за ад се сети той. Така да краде идеи становища, за които още преди година и половина една друга организация биеше тъпана, докато това милиционерче обвиняваше шофьорите - това е наглост и милиционерско безочие
отговор Сигнализирай
21
Имигранта
преди 5 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Бях чул преди време,че се слага евтина боя и затова държи по няма и година.На улицата на която живея в Лондон.Маркировката от 5 год не е мръднала дори със сантиметър.Колко сме смешни в България,крадем от маркировка....
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Калинките на ГЕРБ преливат от акъл.....
отговор Сигнализирай
19
Псевдоексперт.
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
Ами да се назначават кантонери, отговарящи за определен участък от пътя и поддръжката му, като в железниците. Работа за 4-5000 души. Системата " Бонус-небонус" е едно голямо нищо - в BG се застраховат МПС-тата, а не шофьорите.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Е как да има маркировка, като няма хасфалт?!?
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Важното е че сме стабилни като коч на лед, фаровете да блещят по пладне и на ушеф да се купят петстин коньови патрулки.
отговор Сигнализирай
Новини