IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Самолетите на бъдещето - без прозорци


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Нещо ме съмнява в тази новина, пък и ми се струва че това ще е по-опасно от добрите стари малки прозорчета
отговор Сигнализирай
16
Кривондел
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
До АнонименАко билетът е 10 евро - може да има желаещи. В крайна сметка - доста често хората си плащат за това да спят :) Хайде по-сериозно. Кому е нужно мътно прозорче 10 на 30 сантиметра, когато можеш да имаш огромна, макар и прожектирана гледка.
отговор Сигнализирай
15
Райна
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
До 17Хахаха, мерси! Отдавна не ме бяха хвалили с тези думи :)Иначе по темата: интересно ми е как ще е с "прозореца" на пилотите. Защото главно от там тръгват белите, но се страхувам, че той не бива да се заменя с дисплей.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
E защо са им и дисплеи? Олекотявай още! Малко сънотворен газ и всички спинкат до кацане.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
ТОВА Е ДОБРА ИДЕЯ. ЗАЩОТО СТЪКЛАТА НА САМОЛЕТА СА ДЕБЕЛИ И ДОБАВЯТ ТЕЖЕСТ НА САМОЛЕТА. НЕ СИ МИСЛЕТЕ ЧЕ СТЪКЛАТА СА 5 МИЛИМЕТРА ДЕБЕЛИ. НАД 10 СМ Е ДЕБЕЛИНАТА.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Абе не знам, дали стъклото на дисплеите ще може да се деформира така както дуралуминия. Защото на височина 10 км, вътрешното налягане е много по-голямо отколкото на земята. Като самолетът се издува навън. Е не като балон, но все пак!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Райна е права! Първият реактивен самолет Комет имаше две катастрофи, заради пукнатини в корпуса, тръгващи от квадратните илюминатори. След това започват да ги правят кръгли, или овални. Но въпреки всичко на два или три Боинг 737, се отпра тавана и имаше пътници паднали от 10000 м. височина.Райна, умно момиче, Браво!
отговор Сигнализирай
10
съмнителник
преди 10 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
ей, без джам как ше разбера дали айроплана е излетял, а, а, а
отговор Сигнализирай
9
Кривондел
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До до 3Да обезопасиш корпуса заради стъклата така, че да издържа на 11 000 метра височина - това изглежда води до по-тежка конструкция. Идеята никак не е лоша - единствено ако гледката наистина е такава хората със страх от летене ще имат сериозен проблем :)
отговор Сигнализирай
8
Райна
преди 10 години
Харесвам 41 Не харесвам 1
Не знам защо не се споменава в статията, но главната причина за изчезването на прозорците на самолетите е т. нар. умора на метала, която е най-силна точно покрай прозорците и това прави самолетите (а и пътниците) доста уязвими. Т.е. никой не го е грижа за околната среда или нещо друго подобно. Компаниите просто искат по-рядко да се налага да бракуват скъпата техника. Другите обяснения са само маркетинг, нищо повече.
отговор Сигнализирай
Новини