IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пътувате до Ниш? Ясни са цените за магистралата в Сърбия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Аман от лъжци!
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
ДО 20Унгария има едни от най-хубавите магистрали в региона....Пътувам ежемесечно от 2007 и това ,че си ходил да ядеш скара в сръбско, не ги прави най велики,особенно пък за пътищата им.....
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Сърбите правят магистралите както трябва - с по три платна и зони за отдих и обслужване. У нас се правят така, че да могат да се откраднат повече пари. И като се направят, вече са отеснели за нарасналия трафик.
отговор Сигнализирай
20
ДА
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 10
Оня ден се връщах през Сърбия!Магистралата име супер!Даже през Унгария не е такава!Браво на сърбите!И с война и без война им дишаме праха по този въпрос!Браво!А ББ тепърва ще "усвоява" пак европари за отсечката до Калотина.Ама кога и как ще стане...сигурно е едно,че след година ще има ремонт на новото.Това е неговия стил!
отговор Сигнализирай
19
сърбин
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
аз пътувам по 2пъти в годината и е добре.а б.б вчера имаше статия колко е направил и как всичко било добре.всеки пътуващ в сърбия вижда че те са по добре от българите а не са в ес.защо ли е така.един белград е по чист и с по хубави алеи булеварди и околовръстното им от колкото една евростолица София ха ха ха......
отговор Сигнализирай
18
m
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Магистралата им е посредствена, по тясна е, нашите са много по добри. Често пътувам през Сърбия.
отговор Сигнализирай
17
kkk
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До BgСръбската държавна магистрална компания Koridori Srbije е избрала гръцката Aktor SA ("Актор") за дострояването на пътя от Димитровград до българската граница.Строителството първоначално беше възложено на австрийската компания "Алпине", която обаче обяви банкрут през 2013 г. и не можа да построи отсечката. След това пътят отиде при българската строителна компания "Трейс груп холд", изпълняваща редица инфраструктурни поръчки в Сърбия и Македония. Срокът за изпълнение беше 450 дни, а стойно
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
До rdЕми в България трябва да построи същите километри за 1/3 от парите... за другите 2/3 трябва да прави "връщанка" на "поръчителите".
отговор Сигнализирай
15
дд
преди 7 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Преди месец пътувах супер е пътя, остава само дефилето........От Ниш до Хоргош границата с Унгария платих 9 евро стигнах много бързо, пробвал съм и през Румъния винетка 3 евро, такса мост 6 пак 9 евро, ама мъките и горивото до Видин и после селцата в Румъния.........
отговор Сигнализирай
14
rd
преди 7 години
Харесвам 56 Не харесвам 1
Нещо Трейс има двоен стандарт на строене в Сърбия и България пътя е перфектен тунелите осветени като в Австрия, у нас дупки, вълни и сумрак, защо ли
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
Коментара на 8 ме изкефи. " Щом е ТРЕЙС, значи ще ТРЕСЕ " :)Сърбите са пичове, няма какво да ги коментираме. Нашите крадът с *** си, защото знаят, че никой нощо няма да им направи. Плащат си и са даже и герой.
отговор Сигнализирай
Новини