IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Най-после! Стартират продажбите на Great Wall у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
До Иванчо
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ми в САЩ БМВ само сглобяват моделите Z4 и X5 скъпите модели кабрио и джип , двигатели и др. са внос от Германия или Мексико .... точно заради мита и ....
отговор Сигнализирай
64
Иван до 63
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Както и предполагах :). А в какво се състои асемблирането? Има ли линия от заваръчни роботи, щанци за формиране и пр.? Или калниците и другите ламарини ще идват готови от Китай, сиреч няма да се ползва българска стомана? Това е много важно. Електрическата инсталация сигурно ще идва в готов вид, т.е. няма да се поръчва от завода в Ямбол?
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Все от някъде трябва да се започне.... Не може първата кола която направиш да я сравняваш с S klasse. Наистина че частите са от китай и няма да има много работа за хората в БГ, но все пак е подобре отколкото нищо нали... Така че не оплювайте веднага дайте им шанс поне.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
61
до Иван
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Абсолютно точен коментар!От запознат:)
отговор Сигнализирай
60
Иван
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Аз съм със смесени чувства към тези коли. Поразгледах ги на изложението в София и не се впечатлих (не съм баровец, карам 10 годишна френска кола). Относно завода в Ловеч. Ако не бъркам, това няма да е същински автомобилен завод, а само линия за асемблиране. Частите за колите ще пристигат в контейнери от Китай, в Ловеч ще се сглобяват и продават в ЕС без мито. Това ще рече, че ще има много малко работа за местните предприятия като съпътстващи дейности. Нека някой по-запознат да каже дали е така.
отговор Сигнализирай
59
ТТ
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
до 59ха ... що старите бе ... я се огледай по улицата ... да си виждал толкова луксозни возила в някоя друга държава ... богат народ сме недей така.
отговор Сигнализирай
58
ТТ
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
56 е прав че правим чудеса, но лошото е че сами си съсипваме полето за изява ;)
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Абе в България сигурно има повече S класи от Белгия и Холандия например !Ще се окаже, че германците ще карат новите коли произведени в България, а българите ще им купуват старите кошници !
отговор Сигнализирай
56
до 56
преди 13 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
Логиката ти, миуо мишуенце, е в стил "Който няма цветен телевизор, не трябва да яде халва". Ще се прежаля да ти отговоря в 2 точки:1. Колите нямат да ги правят китайци, а българи (дето измисляме и правим чудеса) и ако не друго, поне ще им се осигурят работни места, което за този регион не е лошо.2. Голямата част от БЪЛГАРИТЕ не получават доходи като хората в Германия и Франция, за да претендират да карат същите коли като тях. Да, онези коли са по-хубави, но тези са по-достъпни.
отговор Сигнализирай
Новини