IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Най-после! Стартират продажбите на Great Wall у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
до 56
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Правим чудеса, да, по улиците още се движи чудото каруца теглена от кон, ама китайците ни виновни или някой все ни спира и не ни дава поле за изява. Глезльовци. Аз ще дам шанс на нещо произведено в България, ако не с друго, то поне като изчакам да пробвам колата и не се изказвам анти дотогава! Дано да става и да е евтина.
отговор Сигнализирай
54
за 49
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 19
Офф, защо не продължиш да си взривяваш влаковете? Ако китайците можеха да правят коли, целият свят вече щеше да кара техните коли, както прави с останалите им стоки. Не знам от кой табун ти е кючекчийския род, но ние БЪЛГАРИТЕ измисляме и правим чудеса, само да има поле за изява. Анадъм му аркадашлар?
отговор Сигнализирай
53
До 54
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Ако базовите им модели са от по 16 000 лв --- ще пращясат по витрините ,а по пьтищата ще се виждат тук таме с рекламна цел , аз сьм слушал ,че в Китаи автомобилите им са с цени от 3000 долара нагоре ,а тука от 16000лв нагоре ...
отговор Сигнализирай
52
:)
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Не разбирам от коли, но ако наистина най-евтиният им модел започва от 16 000лв. много зависи какво ще е качеството му. За горе долу същата сума се предлагат разни френски коли, или един симпатичен малък форд. VW също за 2-3000лв отгоре предлагат поло, май и голф имаше. За 20К има и мицубиши колт. Но да видим какво ще е качеството на колите...макар че някой казваше, че по изложенията колите били с ужасна и крива сглобка...
отговор Сигнализирай
51
ТТ
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
И друго - френските дачии са производство на западащата френско-ингилизка-еврейска империя, докато китай тепърва започват своя възход
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Ако са до 10 000 -- ЛЕВА ще стане работата , а да си мислят ,че като ги пуснат с по 1000--2000 лв по-евтино от конкуренцията ще стане нещо, малко са се пообьркали .
отговор Сигнализирай
49
ТТ
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Ми на пръв поглед изглеждат по добре от дачиите. Дано са и по качествени и ще изместят френските таралясници.
отговор Сигнализирай
48
До 45
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Абе, умник, някой като теб на 4-5 ракии като прегърне електрически стълб и после трябват стъкла, фарове, калници и т.н. и т.н.
отговор Сигнализирай
47
Оффф...
преди 13 години
Харесвам 62 Не харесвам 4
Абе онзи ден слязохме от Москветата и Жигулките и днес сме вече много спЙешъл. Не е ли си ***-*** да се качи на баварка или мерджан, просто животът не е същият. То френските коли са ***, италианските не стават за нищо... Виж, като си туриш ксенонки на Е-класата набор '96 нещата отиват на съвсем друго ниво. Който си прави изводи за Китайското производство по гуменките на Илиенци, значи си е баш за там. Когато те са учили в американските технически университети, ние сме въртели кючеци.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 11
10 години карах Меган,произведен в Турция.Сменял съм само масло и филтри и някоя друга изгоряла крушчица.Затова сега си купувам Флуенс и никакви китайци не могат да ме разубедят.
отговор Сигнализирай
Новини