IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Колко ток ще харчи камион на Tesla? Колкото 4 000 домакинства


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Полша и Франция имат към 700 хиляди камиона, германия - 550 000. А не щат аеци ;)))Бая вятър ще трябва да се прави ;))))Смятам, всички ще се съгласите, че Бати Бойко ще направи така, че българския Крали Марко да духа за да може запада да си кара електрическите коли и камиони ;)Тока ще е от АЕЦ, а отпадъците мога да гарантирам, че няма да остават във Франция, Полша или Германия ;)-
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В България в момента има 130 000 камиона. По 500кВ.ч(малко е но нека угодим на електрооптимистите) това са 65 гигаватчаса. 1/3 от тях зареждат едновременно - 22 гигаватчаса. Разделено на 6 часа заряд(щото ако е по - малко е по - страшно), 4 гигавата, тоест, още 2 Козлодуйя. А ние 1 Белене не можем построим. Отделно разходи за електропреносна система... КОй ще ги плати всичките тези нещица? Електрооптимиститееее. Но не в тоя живот, защото колкото им е акъла, толкова им е заработкатааа ;)-
отговор Сигнализирай
62
Така е
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Струва ми се че тези електрически коли и камиони са един балон , лудост.Четох че нефт има поне за 300г.Малки двеместни градски електрически коли да , но до тук.Остава и електрически кораб до направят. За него ще трябва ток , колкото на Ню Йорк за един ден.Спокойно .ДВГ ще ни върши работа още стотици години.Само че пак ще го разберем по трудния начин, след като се хвърлят милиарди на вятъра , вместо да се използват за борба със световния глад.
отговор Сигнализирай
61
Край
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Камион на батерии, влак на батерии, кораб на батерии и самолет на батерии е ГЛУПОСТ. Има смисъл само от малки градски коли и баничарки на батерии че се издушихме. Сутринта в Бъкстон сина ми ме пита - тате що се задушавам. Ел колите като се проследи цялата система за производстовото на колата и тока за нея са по НЕ екологични от тези с ДВГ. Смисъла им е да извадят замърсяването от града дето се потребяват.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
2 милиона коли по 20 киловатчаса = 400 гигаватчаса дневно. Ако приемем, че само 1/3 са включени едновременно, то става 133 гигаватчаса. Ако приемем време на заряд 6 часа става приблизително 22 гигавата нови мощности. Това е БЕЗ КАМИОНИТЕ, АВТОБУСИТЕ и загубите при пренос. Козлодий има 2 гигавата. Значи, само с Белене няма да стане... Само за колите още към десетина ще трябват...
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Сега с и представи, че по тесните улички, проектирани преди 50 години, трябва да пусне електропреносн а система за всичката тая енергия. Ами вероятно под града ще ти е нужно да изкопаеш системи от тунели, по които да проикараш кабелите. Трябва да ги обезопасиш тея тунели срещу пропадане, срещу срутване, срещу наводнение... Ние едно метро строим 50 години, а сега си представи да го строиш това всичкото във всеки областен град. Пари за един АЕЦ нямаме, а ще трябват 111...
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
В града, в който живея има доста магистрали. Самоп по 1 от тях на минута минават поне 10 камиона денонощно през точка А. Можеш ли сметна колко камиона минават на денонощие през точка А? А државата е под 40 милиона жители. Сега си представи колко камиона преминават през всички магистрали в града(към 10 - 15). И това е с население под 40 милиона. Само в един град. Самокамионите. Имаш ли идея за какви кабели, за какво енергопроизводство става дума? За каква инфраструктура?
отговор Сигнализирай
57
До Георг Симон ОМ
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Аиде сега си умножи сметките по 100, защото ще имаш 400 камиона от които поне 100 ще се зареждат едновременно. А вероятно ще трябва и да зареждаш камиони на други фирми, които ти зареждат камионите, когато са далече от дома ти. Оли, малко си мери приказките, защото и с 400 камиона не мойш организираш транспорта дори на град като Варна. А за град като София? А за град като Ню Йорк? Само бананите не можеш извозиш с 400 камиона. Бананояде...
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Докато хората се чудят дали камион ще се движи на батерии, Германия разработва проект за подмяна на дизеловите си локомотиви и автобуси с такива задвижвани на водород.
отговор Сигнализирай
55
Георг Симон ОМ
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
А най-големия дебилл е оня с галоните и литрите. Един път смята разхода в литри, но при калкулацията умножава с галони. Малейй какви страшни тъппанари сте се навъдили. Не е прав Иво Христов - не сте 80%, цели 90% сте пълни проводници, а не полу.
отговор Сигнализирай
Новини