IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Николай
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
Все от някъде трябва да се почне... По-малко леко и бавно ще стане и така и тук в България ще ги спрат и ще ходим на работа с тротинетка електрическа...
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Много добра статия, която противно на очакванията ми идва от DW. Не защитавам употребата на дизел въпреки че имам нова кола на дизел, но действително е подвеждащо да накараш човек да купи кола за 100К и после да му кажеш че не може да я използва (дизеловите автомобили като цяло са по скъпи като нови от бензиновите). Все пак дори еко нормите преди няколко години поощряваха дизела заради по ниските емисий на CO2, за които никой сега не говори какво ще стане с бензинките...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Клоуните от дойче веле май забравят, че манипулираните им немски барутници ще продължават да тровят Европа още дълго време. Кой знае колко народ са избили немските концерни с димящите си нафтови печки.
отговор Сигнализирай
8
Сп??нс -
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Истинският проблем е че градоустройството на повечето европейски градове е на ниво от преди новата ера, няма как да въведеш нещо ново в един модел на повече от 2000 години.Преди години имаше поредица по дискавърито, за Градът на бъдещето и никаде не обясниха как ще се преустрой един вече съществуващ град
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 7
Няма нищо по хубаво от автомобил с мощен двигател на вътрешно горене.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Кой кого и защо е победил не става ясно...
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
"Забраните за движение на старите дизелови автомобили не са победа над автомобилните концерни. Тъкмо обратното: това е победата на самите концерни над всички останали."Кои и какви са тези "всички останали" бе джендър веле? Точно твоята страна се сцепи да бълва дизели за цяла Европа, а на вагена накрая му наритаха ***.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Китайците продават електромобилчета за по 2 до 10 хил долара. като в горната ценова категория са си направо завършени автомобили. А за да ходи един човек на работа му върши работа и долната ценова категория. Да свалят митата и да внасят оттам.
отговор Сигнализирай
3
м даа
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Подкрепям, мнението на DW, по-етично щеше да е да забранят дизели над определена възраст и да затегнат ГТП-то, Примерно от 2020 да спрат от движение тези над 20 години, или без Евро3, или без катализатори и така поетапно да смъкнат възрастта до някакви приемливи граници,
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Точно така,тези електромобили не могат да се карат зимата,нито има изградени колонки за зареждане,ако съм трети или пети автомобил за зареждане отиде 6 часа чакане пред колонката
отговор Сигнализирай
Новини