IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Камионите с контактна мрежа: Експеримент по немските е-аутобани


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
мазепа
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До АнонименПриеми го като електрически влак, който обаче няма да се претоварва на някоя гара, а е от ''врата до врата''. Просто гениално. Електричките в Германия се развиват, обхванали са даже и селата. Скоростните влакове също се развиват, там водеща е Франция.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
9До Свещен ГущерТук дето съм не можеш стъпи следващите 3 живота. По3драви
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Това е най-бързото и евтино решение за Германия - аутобаните ги има и монтирането на пилони покрай тях става бързо и евтино. Повечето пътища са още от войната. Построяването на железопътна инфраструктура изисква допълнително място и сериозни инвестиции. И ще отнеме време. Далии пък не се прибърза със закриването на атомните централи? Северен поток 2, ама...
отговор Сигнализирай
8
Наблюдател
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Това не е камион, а е тролей!
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Да бе не позволява.....по голямата част от Германия е почти равнинна, със леки хълмове. Терена е идеален за влакове!Япония примерно като над 80% е планини със много труден и стръмен терен, като освен това са и силна земетръсна зона.....нищо от това не им пречи да имат най добрите влакове в света!Там дори и метрото им се задвижва от магнитна лента без кабели и жици.А Китай в момента строят висоскоростни линии през Хималаите.Просто Европа и САЩ много изостанаха технологично.
отговор Сигнализирай
6
до 3ти
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Имаш право , предполагам че на немците ландшафта им не позволява толкова евтино строителство на жп линии колкото магистрали , докато русия е равнинна и жп транспорта е много развит
отговор Сигнализирай
5
Анти ГЕРБ
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 17
Фашистите съвсем изперкаха. Камион на ток по жици. Ами както 3 е писал, то за тази работа си има влакове с готова ел. мрежа. Не виждам нищо разумно във влак на гумени колела. Просто тези шваби откриха топлата вода.
отговор Сигнализирай
4
Сп???нс
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Не че нещо, но от задачите по математика в малките класове знаем формулата за време/път/скорост и от тук възниква въпросът колко ток ще зареди един електро-камион за няколко минути.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 10
Поредното доказателство за това колко изостанали са немците и цялия ЕС! Защо просто не строят повече железопътни линии? Отдавна е доказано че влаковете са най ефективния транспорт за товари. Защо ЕС и САЩ зарязаха развитието на влаковете? Досега отдавна Европа трябваше да е опасана от високоскоростни влакове на магнитна възглавница. Има технологии със които без проблем товарните влакове могат да се движат с над 300 км/ч а пътническите със над 500км/ч.Защо не развиваме тези тези технологии?
отговор Сигнализирай
2
Свещен Гущер
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Скоро ще построят контактна мрежа на ИТ лузъра австраляя на 4 км от Операта до неговия кашон и там ще включва двата седалищни мускула като ги вдигне нагоре като закоравял mаHафофuл от анадолла
отговор Сигнализирай
Новини