IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Старият германски дизел дими у нас: Ставаме ли автоморгата на Европа?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Алтернативи на личния автомобил в София: /градски транспорт, метро, тротинетки, велосипеди и ходене пеш/Кому е нужна кола във двумилионен гранд като Софя?
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До Анонимен 29274 лева социалистическа заплата.И 3 лева долар на магурата.Да живее социализма!!!Лада 2105-7 през 1989-та беше 9600лв. Телевизор Електрон738 - 1050лв.Е, билетчето все си беше 6ст. За ко ти е кола.
отговор Сигнализирай
38
Крайно време е
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
да се забрани напълно движението на лични автомобили в широкия център на град София! И хоп - въздухът ще се изчисти.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
До Анонимен 32Не е важно къде си израснал (в последните 5 години) а откъде се домъкна в Люлин?!Северозападнала Бг предполагам.И, *** се лекувай защото това е прогресивно заболяване и в един бъдещ момент ще изтрепеш семейството си по един или друг начин.
отговор Сигнализирай
36
Истината
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Новина имаща малко общо с действителността. Старите дизели, всъщност са нови. Евро 6 е от 2015 година, Евро 5 е от 2010 година, а Евро 4 е от 2006 година. Кога ще сме автоморга? Когато продължим да караме колите преди Евро 4 на по 30-40 години или когато купим старите немски дизели с Евро 5 и 6? При това като цяло дизеловите коли замърсяват по-малко от бензиновите. Изключението е само с азотните оксиди, които в България не са проблем, а в Германия, Франция и др. държави са проблем
отговор Сигнализирай
35
Пламен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Оплакваме се че дишаме мръсен въздух и продължаваме да си караме нафтовите печки. Със сигурност влияе и икономическия фактор но ако винаги се оправдаме със липсата на пари никога нищо няма да се промени. Който наистина му пука за въздуха би направил нещо ,например да си вземе кола на метан или на газ.
отговор Сигнализирай
34
до 32
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Аз съм арматурист, жена ми- камериерка. И двамата сме с Мерцедес Е класа очиларка. Дизелак, здрав, няма чупене. Всеки месец е в сервиза, ама те са така тия очиларки. Но е много по-здрав от всеки нов автомобил и всякакви там японски бракми, все пак е Мерцедес. Баща ми кара Ауди А8 4.2 дизел, 2000г.. Невероятна машина! Истинска класика. Татко е тираджия, а мама- чистачка. И те цял живот ме учат как връзкарите успяват и, че няма смисъл университети и глупости. И аз се ориентирам към ММА!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Станахме морга още преди 25 години.Всички таралясници се вкарват тук.Храни с ниско качество,дрехи, втора употреба и от Китай,*** на Европа се вкарва у нас.Чехите ни оприличиха на тоалетна,и с право.Германия ни сравни с кофа за ***.И всичко това е заради политиците ни,които са менте.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Ами ние вече сме , около всеки град само автокъщи и морги . Толкова стари коли има , че почти на всеки от населението може би вече по две и повече има .Това също е от нехайството на отговорните за това натрупване на трошки .Скоро пишеше за защитена зона с натрупани от такъв бизнес стари гуми . Тук освен изхвърлени вещи и смет какво друго . В съседна държава ги забраниха тези практики , но тук всеки прави каквото му хрумне.
отговор Сигнализирай
31
MaйMyнaтa
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Ще взимате австрийски бе, те не димят нали имам такъв
отговор Сигнализирай
Новини