IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо целите на ЕС да се освободи от въглеродните емисии не граничат с реалността?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
"държавит ще загубят акциза от бензина и ще натоварят с акциз тока"Нека поговорим за това? Защо "държавата" взима пари от тока и разрешава монопилизъм? За добро ли? Малко ли данъци плащаме?
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Ямболски цървyлДано зпаонат от теб. Даже и ден да изкараме без теб, ще е ден живян добре!
отговор Сигнализирай
19
2
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 13 Тесла изкарват кола за пръ път през 2008. Някой от сегашните Тесла минават по 340-50к в зима при замръзнали пътища. Има 250W зараядни. Обявиха няколко големи промени в батериите и подредбата им, даващи значително повече енергия в колата, както и факта, че ще ги правят доооста по-евтини. Освен това, Tesla S Plaid се навира леко в територията на хипер колите, вдига от 0-100 за 1.9 секунди и официалния и пробег е 832 км, но в реални условия, ще е около 550. КАКВО ПОВЕЧЕ ИСКАШ? Да лети ли?
отговор Сигнализирай
18
до юбералес
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Това за графеновите батерии го слушаме повече от 10 г. Все още производствените технологии са твърде примитивни и не могат да произведат големи количества графен без дефекти. Освен това, всички съществуващи технологии са свързани с отделяне на огромни количества CO2, така че ефектът е спорен.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Като направят електрически двигател който да не тежи 3 тона с батериите, да се зарежда за 3 минути и да изкарва поне 800 километра ЕС няма нужда да си поставя никакви цели, тогава всички ще минат на електричестви и ЕС ще се грижи за проблемите с електроснабдяването, цената на тока ще скочи до небето, а държавит ще загубят акциза от бензина и ще натоварят с акциз тока, ще плащаш 3 пъти повече акциз на киловат както сега бензина е 30 цента а се пордава за 1.5 евро.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Подобни цели са не само нереалистични, но и непостижими. От една страна, автомобилната индустрия не може да избълва толкова електрически автомобили в толкова кратки срокове. От друга, нивото на технологиите е все още твърде ниско. При леките автомобили е възможно в някаква степен, но при товарните е немислимо в момента. Пробегът на леките е твърде малък. От трета страна, добиваното електричество е все още фосилно, а възобновяемите източници са твърде неефективни и мърсят дори повече.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
А ЕС защо има такава цел? На цялата слънчева система се увеличава концентрацията на СО2, защо ЕС не всеме мерки на Юпитер и на Сатурн също да карат електрически коли за да не увеличават концентрацията на СО2 в нашата Слънчева система. Да спасим Слънчевата система - тя ни е една, само нея имаме, и какво ще прави Слънчевата система без нас ако не я спасим, а?
отговор Сигнализирай
14
Ямболски цървул
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Целите на ЕС и неговите кукловоди(ФЕД и ЕЦБ,които са едни и същи) е да ни поизчистят малко,а останалите оцелели да им бъдат без.мозъчни роби!
отговор Сигнализирай
13
юбералес
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До ГосТДогодина заработва първия в ЕС завод за графенови батерии в Мурсия (Испания). Чисто производство на батерии с 20 г. цикъл.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Вече 20 години се напъват да пробутат електрически коли, но като технологии не са мръднали и милиметър. Тесла от 20 години продават един и същи модел само го поукрасяват, технологично никакъв напредък.
отговор Сигнализирай
Новини