IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да разберем, че стартерът на колата ни е пред разваляне?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Reptile
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 28Придърпва или поради проблем с ниските обороти или защото хидротрансформатора на автомата не може да бъде освободен от заключващите колани т.е нямате нормално понижаване на предавките.
отговор Сигнализирай
20
Автоматик
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Никакво внимание...Наистина ли никой не разбира нищо?Объркал съм сайта. Извинявайте...
отговор Сигнализирай
19
Автоматик
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Някой може ли да даде предположение, защо кола с автоматична скоростна кутия, оставена да намалява скоростта (без газ), когато скоростта преминава 40 км/ч и тръгва надолу, придърпва?Моля смешниците, които ще предполагат, че го прави Боку и т.н. да си запазят недоуменията за цирка. Питането е само към знаещи и умни хора.
отговор Сигнализирай
18
Някой
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Аз мисля, че е пълна глупост да се измерва "живота" на стартера в пробег километри. Дори и при два напълно еднакви автомобила неможе да има паралел. Ако единият например работи като таксиметров автомобил. Пали и гаси на всеки 7-8 км. пробег, а другият се използва за междуградски пътувания.
отговор Сигнализирай
17
Golf 5
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До 24 коментар :Колата е 2006г, 1,6 бензин, FSI с верига.Четох,че може течността за хидравликата да е свършила,а за въздушните възглавници - под пасажерската седалка гледах в ютюб има една жълта букса, уж от нея дава грешка.А преди да я закарам в сервиза не светеше нито една от двете крушки.Смениха ми амортисьор,шарнир и прага на дясната врата.При удара странично с 60 км никви възглавници не се отвориха.Може и да е удряна в Германия ?
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До: Golf 5Зависи от много неща, например много зависи коя година ти е произведена колата и какво има в нея.Аз на моята кола (над 20 годишна) ми светна лампата за въздушните възглавници.Ходих на диагностика, гледаха, пулиха се, звериха се, накрая решиха че трябва да сменят електронния модул (не знам защо). Смениха го, изръсих една шапка пари - и нищо. Тоест, проблемът си остана. Накрая извадих таблото, махнах крушката за възглавниците, и така. Сега не ми свети.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Охооо! Случвали са ми се и то всякакви неща със стартери!И все на дълъг път!От София до морето, до Варна.Последния път като врътнах ключа, двигателят се "замисли".След 1-2 секунди запали.По пътя редовно така "мислеше", но палеше.Докато стигна до София имах друг проблем - пробит радиатор!Двигателят прегря, взе да пуши, почти се запали!В София вече не искаше да "откине"!След десет минутно въртене като луд, най-накрая запали и закарах колата до сервиз на познат майстор. Оправи го.
отговор Сигнализирай
14
Golf 5
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Здравейте.Имам Голф 5,след ремонт и откачван акумулатор ми светнаха лампите за волана и въздушните възглавници.При палене купето леко се тресе.Първо на диагностика ли да мина или в сервиз? Какво да правя?
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Дрън, дрън!Живота на стартера зависи от броя запалвания и продължителността на работа, а не от изминатите километри на автомобила.Най слабото звено е силовия контакт на включвателя.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
до 14Ако е дрът ремъка не само ще превърти,но и ще го скъса ремъка!Е 8мицата на Москвича е със зъбно колело.Там вече няма превъртане,освен ако е над 200 000 километра и пак може да не превърти.Верига също трудно ще превърти,но пак е рисковано,особено съвременните единични вериги не са двойни като едно време.
отговор Сигнализирай
Новини