IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Как да разберем, че стартерът на колата ни е пред разваляне?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Най честите повреди са износени бронзови втулки на статора които лагеруват с ротора. При тази повреда и бендикса неможе да изхвъри за да зацепи с венеца на коленовият вал и да го завърти.Сваля се стартера разглобява се избиват се втулките набиват се нови гресират се с графитна грес сглобявате и палите.За тази дребна работа в сервиза ще ви свалят 5 кожи.А признака за повреда в стартера е трудно въртене и не изхвърляне на бендикса при здрав акумулатор. Същото се получава и при скапан акумулатор.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
до 13Кой кара Москвич и Лада?И кой говори за тях?Ти се върни и на газ генератор с дърва да караш ако искаш.Може някъде в планината да не те спре никой....
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до 8Е кой кара Мосвич 8 вече?В музея са.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Пълни глупости!От 35 години ремонтирам стартери.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
до 7И като бутнеш и превърти ремъка зъб прави мотора на салата!Честито!С бутане колите от музея,иначе рискуваш скъп ремонт!
отговор Сигнализирай
6
1
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Ако колата ви е Моску осмак, първо се разваля контакторът на бобината. Това е една пластина тип печатна платка, която дава контакт когато я дръпне електромагнитът. Трудното е да свалите стартера, единия болт е отгоре в коша, вторият е под колата. Другото е лесно, отваряте капачката на контактора и просто обръщате медната пластина обратно за нови 100 хил. км. Ако не ви се играе, сложете манивелата под седалката, Москвича пали от раз само като я види.На добър път.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Казва ''цък'' не върти и трябва ток или теглене защото вече няма манивели.
отговор Сигнализирай
4
1234
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Първия симптом преди всички е: на загрял двигател върти осезаемо бавно при зарен акумулатор, а като е студена върти бързо...
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 13
Карай нова кола, да те и в бедния некадърен СЕЛЯН мякащ, прсот провинциален ШУТ беден!
отговор Сигнализирай
2
Елемаг
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Аз мой съм *** ама кюфтета без лук не ги обичам.Та в тая връзка,стартера не се ли брои на клоичества запалвания?Не знаех,че се разваля ,на изминати кимометри?
отговор Сигнализирай
Новини