IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

63% от европейците искат забрана на бензинови и дизелови коли


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
До ГерманецМхм, те батериите за теслата са особено полезни за околната среда.
отговор Сигнализирай
55
Германец
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 27
От три години карам Тесла. Ново измерение...На кола с ДВГ вече не са качвам.За ползите за околната среда да не говорим.
отговор Сигнализирай
54
765
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
15 града от 8 държави!!!!!!!Пак фалшиви новини и стъкмистика. А уж Европа се бори с дезинформацията???И да попитам как точно европейците искат забрана на ДВГ след като продължават да си купуват именно само автомобили с ДВГ? Продажбите на EV са смешни и жалки на фона на продаваните автомобили с ДВГ за да се твърди, че 63% от европейците искали забрана на бензинови и дизелови автомобили. Когато продажбите поне се изравнят тогава си позволявайте да послъгвате.
отговор Сигнализирай
53
11
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Всички говорят за коли.А камиони, кораби, самолети?Нека да излезе някой и да каже колко се замърсява при добива на ценни метали необходими за батерии, ел.компоненти, платки, чипове.И да си купя ел.кола, ТЕЦовете на ковачки и доган ще продължават да цапат, нали?бай *** ще спре ли да гори *** да се топли?А на Газ не може ли? Защото тойотата ми на газ още не може да я хване никакъв газ анализатор?
отговор Сигнализирай
52
Бай Пешо
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Простите европейци, искат коли които не генерират вредни емисии. Хубаво, само обаче да попитам, производството на батерии, сигурно е безумно чист процес, и не генерира никакви емисии? С Тази разлика че батериите се произвеждат в Китай или някъде в далечния изток. Обаче запада понеже са егоисти и лицемери, искат на тях да им е чисто, а другите да умират. Друг момент е, че батериите след 10 години са за ***, а тези все още не се рециклират. И под чертата се оказва че тролеите са по-мръсни.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен 13
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Е те искат но са с добри заплати а ние какво на каруците ли да се връщаме?Като сме общност да изравнява ЕС стандарта.Бих карал с кеф хибрид тогава.
отговор Сигнализирай
50
Радослав
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Анкета сред данъкоплатците показва, че 100% от тях искат премахване на данъците, но не сме тръгнали да ги махаме, нали? Друга анкета показва, че хората масово искат да получават пари без да ходят на работа, ама не сме почнали да раздаваме пари ей така, нали? Ако питаме други може пък да покаже, че те смятат, че медиите трябва да плащат на хората за това, че си губят времето да им гледат рекламите по сайтовете, ама няма да почнете да ни плащате, нали?
отговор Сигнализирай
49
Радослав
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Ние нямаме инфраструктура за нормални коли, какво остава за електрички? То прекрасно да се мине на ток, ама тока като се произвежда от ТЕЦ-ове каква е разликата с колите с ДВГ? Или въглищата и италианските *** замърсяват по малко? Столицата като я мият е събитие на годината което се отразява в медиите, ромите горят всякакви ***, но видите ли колите за които нормалните плащат по 10-20 данъка са проблем. А като закачим 1 мил. коли на ток да се зареждат, кабелите на по 60г. ще издържат ли?
отговор Сигнализирай
48
Tesla
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
След 20 г. ще обявим електро автомобилите за вредни и ще ви накараме да си купувате новата ни разработка.
отговор Сигнализирай
47
злобар
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
По същата логика след камионите и автобусите ще следва забрана и на трактори и комбайни . И след ликвидация на поминъка ЕС ще ни интегрира към зарядни колонки където сваляш *** и тикаш щепсела да се зарежда от свинктера организма .
отговор Сигнализирай
Новини