IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Електромобилите: Какво ще се случи с неизползваемите батерии?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
До Taню
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
от друг анонименОтносно Н-тата ръка автомобили по пътищата у нас, ниския жизнен стандарт и съответно много по-малката покупателна способност на нашенеца, както и за още някои немаловажни подробности от пейзажа, няма спор!Но не забравяй, че от известно време и в Африка почнаха да отказват депонирането на ***. А в случая говорим за батерии, които не можеш просто да заровиш/изгориш и да забравиш. И в един бъдещ момент това може да се окаже сериозен проблем за производството на електромобили
отговор Сигнализирай
38
До Taню
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
от друг анонименОтносно Н-тата ръка автомобили по пътищата у нас, ниския жизнен стандарт и съответно много по-малката покупателна способност на нашенеца, както и за още някои немаловажни подробности от пейзажа, няма спор!Но не забравяй, че от известно време и в Африка почнаха да отказват депонирането на ***. А в случая говорим за батерии, които не можеш просто да заровиш/изгориш и да забравиш. И в един бъдещ момент това може да се окаже сериозен проблем за производството на електромобили
отговор Сигнализирай
37
до 32
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Аз работих в атвтомобилната индустрия, та малко от малко съм наясно с нещата. В проектите в които съм бил, инженеринга е бил между 40-60 човека разпределени за 2-3 години период. Т.е. хора, които седят на бюро. После в производството са заети 8-10 тина човека и то основно хора без особено образование. И с какво се занимават- качват части и заготовки от стелажите към линиите и товарят готова продукция. Всичко останало е автоматизирано. Та не знам за каква работа на поточна линия бленуваш. Беше тя
отговор Сигнализирай
36
House M.D.
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
"Доставчиците на елекромобили обръщат все по-голямо внимание на темета. "На чии темета обръщат внимание?Откога "няколкостотин" стана цифра?Защо статията е преведена с Гугъл Транслейт?
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До Анонимен 32Когато даден процес може да се автоматизира, той следва да се автоматизира. Хората имат способности които машините нямат, но те не са свързани с повторението на еднакви задачи. Да "пазиш работни места" за сметка на нововъведенията е лудитска дивотия. За това следва човешкия ресурс да се пренасочи в други сфери. Кой нормален човек иска да работи във фабрика ?!
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Taню"Където съм в момента (Сев. Холандия)" - колко е годишния приход на работещ?колко са му разходите за храна и колко време му отнема да се сдобие със автомобил?Абе пак немате връзка с Хюстън!Естествено че е по-добре богати, здрави и умни отколкото бедни, болни и неумни...
отговор Сигнализирай
33
ИСТИНАТА
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
За да се отърват от старите ел. коли европейците ще ги набутат при нас като нов внос.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
До до 25"От много много години поточните линии само сглобяват готови компоненти."А готовите компоненти се сглабят от други поточни линии.Да-а от дървета не виждаш гората.Я обясни тогава - ако няма хора, на които да се плаща за труд - как ще си купуват коли? - В сегашната капиталистическа система?или всичко отива накъм комунизъм - "Всеки му според потребностите и всекиму според нуждите!" :)
отговор Сигнализирай
31
Taню
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
До АнонименКъдето съм в момента (Сев. Холандия) всяка трета кола е хибрид или Тесла. Има и много китайски електромобили. Много е по-тихо, чисто и финансово опрадано. Но на *** не моеш му отнемеш фаса и дизеларката, ***? ;)
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Много дразнят зелените талибани, които непрекъснато повтарят как всичко е вредно, всичко замърсява, как сме на прага на апокалипсис. Рециклирането на литиево-йонни батерии е изцяло инженерен и организационен проблем. Основния проблем са самите ел. автомобили, там трябва да се акцентира, там ни трябва технологичен скок, те трябва да станат наистина атрактивни за потребителите, а не да се таргетират единствено еко маниаци с полирани мозъчета.
отговор Сигнализирай
Новини