IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Въпреки усилията: Новите автомобили бълват повече СО2


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 32 Не харесвам 2
а като горим *** на европа колко въглероден двуокис се отделя и още незнайно колко отрови,,,ама дай да дигнем после данъка да подстрижем народа
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 34 Не харесвам 3
Как няма да дадем 80к за електрически коли. Трябше да са доста по евтини от ДВГто..Обърнаха го на печелбарство
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
За ламарината на джипките също се отделят СО2 газове в металургичните комбинати
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
До 6 Една кола на ЛПГ, пропан-бутан работеща на обеднена смес, като повечето в провинцията в България, знаеш ли колко азотни оксиди прави?
отговор Сигнализирай
9
.
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 6
Е па шо са ***!!! Щото нема начин как да накараш едно 1.2-1.4-1.6 двигателче да мъкне пълноразмерен съвременен автомобил. То е така изстискано, че нито трае дълго, нито харчи малко, нито пък има малко емисии... И все пак, някъде четох, че производителите им идва акъла в главата и се връщат към по-големите двигатели. Дано да е истина!
отговор Сигнализирай
8
Ах морето...
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Както е тръгнало с това глобално затопляне, Черно море ще замръзне още този месец.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Проблемите в Източна и Западна Европа при замърсяването са много различни. В Западна Европа са заради многото автомобили, докато в Източна Европа замърсяването е заради отоплението, а замърсяването от автомобилите е пренебрежимо малко.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Това се знаеше още когато започна неумната кампания против дизеловите автомобили, които реално по-малко замърсяват от бензиновите. Проблемът дойде заради азотните оксиди, които са повече при дизеловите, а в Западна Европа с многото им автомобили и голямото им използване, това е проблем. В Източна Европа азотните оксиди са далеч под нормите.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До 1Ти колко си мислиш?За 10км - 1.3кг.За 100км - 13кг.Колко въглероден двуокис се получава от изгарянето на 7 литра бензин?
отговор Сигнализирай
4
За палците
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Всички зеленяшки любеници мълчат като бити пее..си когато ги ги питаш колко са установените световни запаси на редките метали употребявани за акомулаторите на ел.возилата. Реално стигат напълно да се оборудва с ел.автомобили държава с население колкото Британия. Пунта Мара е еуфорията с тия возила защото границата им е 100 милиона и после зеленяците се хващат за палците. Отделно проблемът с утилизацията на тия возила по сложност е съпоставим с отработените ядрени отпадъци.
отговор Сигнализирай
Новини