IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Активисти зоват напълно да се откажем от автомобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

66
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Една малка-- Европа мърси въздуха много повече от Русия. И какво иска сега Европа - ние мърсихме въздуха 100 години за да изградим индустриално общество, а сега вие няма да мърсите въздуха, ще стоите изостанали и ще ни слугувате.
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Оффффф аман от тъпотиии
отговор Сигнализирай
64
Читател
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Канадеца ОМАР : ))
отговор Сигнализирай
63
Хм
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
ако работното ми място в наблизо , да речем до до 7-8 км, няма никакъв проблем да ходя дотам с колело. От почти 6месеца точно това правя ,карам колело до работа и обратно. и не искам да чувам за кола. Почти на 50год. съм, имам и кола, и мотор. Колоезденето подобрява тонуса и здравето неимоверно,
отговор Сигнализирай
62
Една малка--
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Европа срещу огромна Африка Индия ,Ирак Иран ,Сирия Русия 50 % от Китай-- тези кога ще се електрифицират или ние на ток те на каквото си искат --- Ние ограбихме тях и ги направихме на нищо сега те със бедността си ще ни унищожат ,или трябва да ги премахнем за да не мърсят възгуха на няколко човека взели всички пари на света ,притежателите на света май се притесниха ,защото настъпи ли хаос тогава не се знае .А засушаването ще отнеме храната и глада ще докара хаос.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
При социализма в България във всеки град имаше по няколко завода.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
"Специално в градска среда колите трябва наистина да се забранят и транспорта да бъде изцяло публичен, вижте какво се случва в големи мегаполиси като Лондон" - това се случва защото се деиндустриализираха, всичко се произвежда в Китай, а на запад работят само в услугите, и разбира се - големите градове. Ако почти всеки си работеше в града нямаше да има задръствания, а сега всички се ориетнират към мегаполисите, типично е в България - всеки в София и в София трафика е лудница.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
След призива на COP26 за намаляване на CO2 емисиите, Китай обяви построяването на най-малко 150 ядрени реактора за зледващите 15 г. - повече отколкото в целия свят за последните 35 г., и ще задмине САЩ по ядрена електроенергия. Ядрената енергия не отделя CO2 емисии, Китай става въгеродно неутрален. Това е масова енергийна трансформация за която западните демократи с техните ограничени бюджети, политическа воля и обществено мнение за вятърни мелници могат само да мечтаят. И в Китай ще продължават да карат коли.
отговор Сигнализирай
58
при комунизма
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
в Китай при комунизма не зоват за отказване от автомобилите. Напротив, западът фалира и вече не може да купува производството на Китай, за това зове, а при комунизма полагат усиля да стимулират вътрешното потребление и да увеличат ползването на автомобили.
отговор Сигнализирай
57
Спокоен
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
В момента, пробег км/кНч с напълно електрически автомобил е по-скъп в сравнение с автомобил оборудван с метанова уредба. И то без да се квлючват "екстри" като парно или климатик. А електричеството тепърва ще поскъпва. И изобщо не е вярно, че електричките имат по-ниски експлоатационни разходи. Смяна на батерии прави абсолютна глупотевина инвестицията в електромобил.
отговор Сигнализирай
Новини